قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی می تواند کم باشد یا زیاد باشد. همه چیز بستگی به نیازها و درخواست های شما دارد. در واقع باید بگوییم که قبل از آنکه به قیمت و هزینه طراحی سایت فکر کنید، بهتر است به این موضوع فکر کنید که باید برای موفقیت سایت خود و بالا رفتن میزان فروش خود چه بکنید؟ عوامل متعددی در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی تاثیرگذار هستند که در ادامه به شما خواهیم گفت. این عوامل همان هایی هستند که می توانند سایت شما را موفق کنند!

پس با ما در “مستر ای جی” ارائه دهنده برتر خدمات طراحی وب سایت و طراحی لوگو با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت – همراه باشید.

 

عوامل موثر در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی:

نوع طراحی سایت: استاتیک یا داینامیک؟

بهترین طراحی سایت فروشگاهی

اول از همه بگوییم که طراحی سایت استاتیک، بسیار ارزان تر از طراحی سایت داینامیک است. اما این ارزان بودن بی دلیل نیست، چون شما در سایت های استاتیک، پنل مدیریتی ندارید و برای اجرای هر تغییری در سایت، نیاز به طراح و پشتیبان سایت خود دارید که این موضوع یک معضل بزرگ است.

اما سایت داینامیک، پنل مدیریتی دارد و امکان اعمال تغییرات دلخواه در سایت فروشگاهی را به شما می دهد. پس اگر در هنگام بررسی گزینه های مختلف در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی با این موضوع روبرو شدید، بدانید که داینامیک هرچند گران تر است، اما واقعا راحت تر، ارزشمندتر و بهتر هم هست.

 

سیستم مدیریت محتوا یا CMS

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت طراحی سایت فروشگاهی و یا هر نوع سایت دیگری، نوع سیستم مدیریت محتوایی است که برای آن در نظر گرفته می شود. پنل مدیریتی که در قسمت قبل گفتیم که باعث می شود یک سایت به صورت داینامیک باشد و امکان اعمال تغییرات و مدیریت محتوا و سایت را در اختیار شما قرار می دهد، بر اساس همین سیستم مدیریت محتوا تعریف می شود.

این سیستم ها می توانند قیمت های متفاوتی داشته باشند و باعث شوند که قیمت طراحی سایت فروشگاهی در هر پروژه، متفاوت باشد. اما لازم است بگوییم که سیستم مدیریت محتوای وردپرس، یکی از بهترین و به صرفه ترین انواع است که برای طراحی سایت فروشگاهی نیز به خوبی جواب می دهد.

 

قابلیت چند فروشنگی یا مارکت پلیس _ MARKETPLACE

ایجاد چنین قابلیتی باعث می شود قیمت طراحی سایت فروشگاهی بالاتر برود. البته این قابلیت به افزایش درآمد و فروش بیشتر در سایت خیلی کمک می کند. مارکت پلیس یا چند فروشندگی یعنی اینکه علاوه بر شما که در سایت فروشگاهی خود، محصولاتتان را به فروش می رسانید، دیگر فروشنده ها در حوزه های مشابه و یا حوزه های متفاوت دیگر نیز بتوانند محصولات خود را در سایت شما بارگذاری کنند و به مشتریان بفروشند.

این طوری شما هم می توانید مقداری از سود فروش آنها را به خود اختصاص دهید و یا اینکه طی قراردادی، بابت چنین امکانی که به آنها داده اید، از آنها پول بگیرید.

لوگو فروشگاه اینترنتی – اصول طراحی لوگو برای سایت فروشگاهی

 

سئو و محتواگذاری در سایت

طراحی سایت فروشگاهی با بهترین امکانات و کمترین قیمت

طراحی سایت و نوع آن، تنها موضوع مهم در موفقیت کسب و کار شما نیست. شما با راه اندازی وب سایت برای شغل خود و ایجاد یک کسب و کار آنلاین، قدم بسیار بزرگی به سمت موفقیت و کسب سود و درآمد بیشتر بر می دارید، اما موضوع فقط این نیست. سایت شما باید به کاربران و جستجوگران اینترنتی معرفی شود و توسط موتورهای جستجوگر مثل گوگل، به مردم نمایش داده شود.

گوگل از روی محتوایی که در سایتتان قرار می دهد، شما را به مردم نمایش می دهد و برای این موضوع، یک سری اصول و قواعد خاص خودش را دارد که اگر این قواعد در یک سایت به درستی اجرا شود، باعث می شود در رتبه های اول برای نمایش به مخاطب قرار بگیرد.

مفهوم سئو:

سئو دقیقا همین موضوعی است که در بالا گفتیم، یعنی بهینه سازی سایت و محتوای آن برای موتورهای جستجو. سئو یک عامل بسیار قدرتمند در بالا آمدن رتبه سایت شماست. بنابراین خیلی مهم است که یک تیم حرفه ای و کاربلد انجام آن را به عهده داشته باشند و این موضوع در قیمت طراحی سایت فروشگاهی و به دنبال آن پشتیبانی از سایت و محتواگذاری آن تاثیرگذار است.

مراحل طراحی سایت حرفه ای به زبان ساده

 

عوامل دیگر در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی

مهمترین عاملی که در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی تاثیرگذار است، نوع طراحی سایت و چیدمان آن، تعداد منوها و دسته بندی ها، ریسپانسیو بودن سایت، نوع افزونه ها و به طور کلی نقشه سایت و چند و چون آن است که توسط طراح وب سایت برنامه ریزی و مدیریت می شود. این هزینه ها قابل کم کردن هستند و حتی می توان سایت را با زیرساخت های مناسب طراحی کرد تا بعدا بتوان با اضافه کردن قابلیت ها و بخش های جدیدتر، آن را ارتقا داد.

بنابراین قیمت طراحی سایت فروشگاهی می تواند کاملا انعطاف پذیر باشد و متناسب با هر مقدار بودجه ای، بتوان یک سایت مناسب و کاربردی و اصولی را طراحی و راه اندازی نمود.

سخن پایانی:

یادتان باشد که قیمت طراحی سایت فروشگاهی می تواند با توجه به تجربه و تعهد کاری طراح سایت نیز متغیر باشد. مسلما یک طراح سایت باتجربه و دارای سابقه کاری خوب، خیلی بیشتر از یک طراح تازه کار، دستمزد می گیرد و قطعا نتیجه کار این دو طراح وبسایت نیز قابل مقایسه نیست.

اما با این وجود، منصفانه بودن قیمت ها با توجه به خدمات ارائه شده، اصولی بودن طراحی وب سایت و ایجاد زیرساخت های درست در آن برای ارتقا دادن سایت در آینده، تعهد بالا در ارائه خدمات پشتیبانی سایت و… ، همگی بستگی به این دارد که شما چقدر در پیدا کردن یک طراح خوب و کاربلد وقت بگذارید و دقت به خرج دهید.

 

“مستر ای جی” – ارائه دهنده طراحی وب سایت حرفه ای و طراحی لوگو

بهترین طراح سایت

 

سال ها تجربه و انجام صدها پروژه موفق و درخشان، نقطه اعتمادی بی نظیر در حوزه خدمات طراحی وب سایت، طراحی لوگو و برند، برنامه نویسی و… می باشد که “مستر ای جی” را به یار همیشگی شما برای متحول کردن کسب و کارتان تبدیل کرده است.

حتما از دیدن نمونه کارهای “مستر ای جی” در زمینه طراحی وبسایت، برنامه نویسی و همچنین طراحی گرافیک، لوگو، عکاسی و… شگفت زده خواهید شد.

شماره تماس:  ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴ 

واتس‌اپ:  ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *