طراحی وب سایت شرکتی ریسپانسیو و حرفه ای

امروزه داشتن سایت به یک نیاز اساسی برای پیشرفت در امور کسب و کار و مشاغل مختلف تبدیل شده است. بسیاری از رقبای شما در هر زمینه ای که فعالیت دارید، با اقدام به طراحی وب سایت شرکتی ، توانسته اند فروش و درآمد قابل توجهی کسب کنند و اصلا به همین دلیل است که تقاضا برای داشتن سایت و طراحی سایت شرکتی وردپرس بسیار زیاد شده است. البته خیلی ها نگران هزینه ها هستند که باید بگوییم، قیمت طراحی وب سایت شرکتی بسیار پایین است و واقعا نمی توان به خاطر قیمت و هزینه آن، از چنین موقعیت خوبی برای پیشرفت و گسترش کسب و کار چشم پوشی کرد.

با ما در “مستر ای جی” – بهترین مرجع طراحی سایت شرکتی در تهران همراه باشید تا شما را با جزئیات این موضوع بیشتر آشنا سازیم:

 

مزایای طراحی وب سایت شرکتی ریسپانسیو و حرفه ای

قیمت طراحی وب سایت شرکتی

بسیاری از صاحبان مشاغل، از مزایای طراحی وب سایت شرکتی بی خبر هستند و این طور فکر می کنند که این یک کار اضافی و تجملاتی است. در صورتی که این طرز فکر به شدت اشتباه است و آنها را از بازار رقابت عقب نگه می دارد. چرا که دیگر شرایط تغییر کرده و اینترنت و دنیای مجازی به یک مسئله جدا نشدنی از زندگی روزمره همه ما تبدیل شده است. شما برای پیشرفت، بهبود فضای کسب و کار، افزایش و جذب مشتریان و متقاضیان بیشتر و در نتیجه درآمد بالاتر به طراحی وب سایت شرکتی نیاز دارید. مزایای طراحی وب سایت شرکتی:

۱. افزایش اعتبار و اعتماد مشتری و مراجعه کنندگان به کسب و کار شما

۲. برندسازی و ایجاد یک پایگاه خصوصی و حرفه ای در حوزه شغلی تان

۳. امکان دسترسی سریع و ۲۴ ساعته به محصولات و خدمات

۴. امکان معرفی محصولات و خدمات جدید و نمایش بهتر و کاربردی تر آنها

۵. جذب همه افراد در بازار هدف از همه مناطق جغرافیایی

۶. آنالیز و سنجش سلیقه مشتریان و محصولات محبوب برای تمرکز بهتر روی فروش

۷. جذب مخاطب بیشتر از طریق حضور در اینترنت و سرچ گوگل

آمارها نشان می دهند که مردم قبل از خرید و پرداخت پول برای حتی کوچک ترین خدمات و اجناس، اول به سرچ و جستجو در اینترنت می پردازند و اگر شما در این فضا قرار نداشته باشید، قطعا امکان بسیار عالی برای معرفی و نمایش کسب و کار خود را از دست خواهید داد.

 

طراحی وب سایت شرکتی و نکات مهمی که باید قبل از سفارش طراحی بدانید:

ریسپانسیو کردن سایت

ریسپانسیو بودن سایت

یکی از مهم ترین اصول طراحی وب سایت شرکتی ، ریسپانسیو بودن سایت است. ریسپانسیو بودن سایت به این معناست که وب سایت و تمامی صفحات و بخش های داخل آن، قابلیت نمایش در همه نوع نمایشگری را دارا باشد. آمارهای بازدید سایت های مختلف در سال های اخیر نشان می دهند که مردم بیشتر با استفاده از گوشی و تبلت وارد سایت ها می شوند. بنابراین خیلی مهم است که وب سایت شما به درستی و کاملا حرفه ای در صفحه نمایشگر گوشی و تبلت به نمایش درآید و مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

 نمایش و معرفی موثر محصولات و خدمات

این مورد نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. نمایش محصول و یا معرفی خدمات باید آنقدر جذاب و حرفه ای باشد تا کاربر ترغیب به سفارش و خرید شود. هرچه این بخش از سایت شما حرفه ای تر باشد، در واقع طراحی وب سایت شرکتی برای شما موفقیت بیشتری به بار خواهد آورد.

معرفی و برندینگ

مورد دیگر که هم به ابهت کسب و کار شما می افزاید و هم باعث اعتمادسازی بیشتر در کاربران و مراجعه کنندگان به سایت شما می شود، اجرای دقیق مباحث حرفه ای برندسازی و معرفی درست و اصولی شماست. باید خیلی خوب و عالی معرفی شوید.

ضمنا داشتن یک لوگوی حرفه ای و اختصاصی نیز می تواند به معنای واقعی، مسیر را برایتان هموارتر نماید.

سرعت سایت

سرعت بارگذاری سایت ها برای سرچ گوگل نیز بااهمیت است و در نمایش سایت در صفحات اول گوگل تاثیر مستقیم دارد. غیر از این، سروکار داشتن با یک سایت کند و اعصاب خرد کن واقعا برای مشتری جالب نیست و قطعا سایت شما را ترک خواهد کرد.

پشتیبانی حرفه ای و متعهدانه

نکته دیگری که باید بدانید و به آن اهمیت دهید، پشتیبانی فنی و محتوایی سایت است. بعد از پروسه طراحی وب سایت شرکتی ، چیزی که تا سال ها با آن باید ادامه دهید، بحث پشتیبانی و سرپا نگه داشتن سایت است. سئو و محتوای سایت در سرچ گوگل بسیار بااهمیت است و بر اساس آن به مخاطب معرفی می شوید. باید تیم طراحی وب سایت شرکتی متعهد و حرفه ای را برگزینید تا مشکلی از این بایت برایتان پیش نیاید.

 

طراحی سایت شرکتی وردپرس

وردپرس چیست؟

یکی از روش های طراحی وب سایت شرکتی ، بر اساس پلتفرم وردپرس است که روشی بسیار جذاب و باصرفه است. با انتخاب وردپرس، خیالتان از بابت قیمت طراحی وب سایت شرکتی راحت خواهد بود. البته طراحی وب سایت شرکتی وردپرس با روش کدنویسی تفاوت هایی دارد که جزئیات این دو روش در مقاله زیر آورده شده و می توانید با کلیک بر روی لینک زیر، آن را مطالعه فرمایید:

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با بهترین قیمت

اما خیالتان راحت باشد که تیم طراحی “مستر ای جی” بهترین و کاربردی ترین روش را بر اساس نیازها و موقعیت کسب و کار شما در نظر خواهد گرفت و البته با بهترین قیمت و کیفیت و خدمات پشتیبانی فوق العاده.

 

MRAG – مستر ای جی – بهترین طراحی وب سایت شرکتی

خدمات طراحی وب سایت شرکتی مستر ای جی

مستر ای جی یکی از فعال ترین و باتجربه ترین ها در زمینه  طراحی سایت شرکتی در تهران است که پروژه های موفق بسیاری را در کارنامه خود دارد. از جمله ویژگی های خدمات طراحی وب سایت شرکتی “مستر ای جی” به شرح زیر می باشد:

ارائه بهترین زیرساخت و طراحی سایت اصولی بر اساس نیازها، تقاضا و موقعیت شغلی کارفرما

ارائه مشاوره، تحلیل و تعیین استراتژی برای پیشبرد اهداف و دستیابی به بهترین نتیجه

امنیت بالا در بخش های مختلف سایت

خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته و در اسرع وقت

سرعت بالا

پشتیبانی محتوایی با بهترین اصول سئو

ریسپانسیو کردن سایت (واکنش گرا)

طراحی لوگو و برندسازی و تبلیغات پشتیبانی شده

آموزش مدیریت بخش های مختلف سایت به کارفرما

قابلیت توسعه سایت

قیمت مناسب در کنار خدمات متعهدانه

 

ارتباط با مستر ای جی جهت اطلاع از تعرفه ها و مشاوره در زمینه طراحی وب سایت شرکتی

مسیرهای برقرای تماس با “مستر ای جی” در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و..، برنامه نویسی و همچنین طراحی گرافیک، طراحی لوگو حرفه ای، عکاسی و…

شماره تماس:  ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴ 

واتس‌اپ:  ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *