هزینه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

هزینه طراحی سایت حرفه ای – قیمت طراحی سایت با وردپرس چقدره؟ این سوال پرتکرار بسیاری از کسانی است که قصد راه اندازی سایت برای کسب و کار خود را دارند و در قدم اول، می خواهند هزینه ها را برآورد کنند. البته که نگرانی از بابت هزینه های هر کاری می تواند کمی محدود کننده باشد، اما باید بگوییم درباره قیمت طراحی سایت با وردپرس می توانید کمی آسوده خاطر باشید، چرا که راه اندازی سایت وردپرسی کاملا انعطاف پذیر است و می تواند با بودجه های کم و زیاد هماهنگ شود.

اما به هر حال باید بدانید فاکتورهای زیادی در هزینه طراحی سایت حرفه ای تاثیرگذار هستند. با ما در “مستر ای جی”بهترین تیم ارائه دهنده خدمات طراحی سایت حرفه ای – همراه باشید تا شما را با عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت طراحی سایت با وردپرس (تعرفه طراحی سایت با وردپرس) آشنا کنیم:

 

براورد هزینه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

برای تعیین هزینه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس ، اول از همه باید نوع سایت را مشخص کنید. هر سایتی بسته به زمینه و حوزه فعالیتی که دارد، نیازمند به یک طراحی مخصوص به خود و ایجاد قابلیت های مختلف با توجه به نیازهای آن می باشد. به طور مثال، قیمت طراحی سایت با وردپرس برای یک سایت سلامت و پزشکی با قیمت آن برای یک سایت فروشگاهی چند منظوره می تواند تفاوت های بسیار زیادی داشته باشد.

ضمن اینکه اصلا نمی توان برای بعضی از حوزه های کاری، از وردپرس استفاده کرد و فقط باید از روش طراحی سایت با کدنویسی استفاده نمود، مثل سایت های صرافی.

 

عوامل موثر در هزینه طراحی سایت با وردپرس – تعرفه طراحی سایت با وردپرس

هاست

هاست برای سایت

هاست (Host) یا هاستینگ به فضایی گفته می ‌شود که در آن اطلاعات و فایل‌ های وب‌ سایت شما بارگذاری می‌ شود و هاست ها این اطلاعات را در خود نگهداری و ذخیره می کنند. بنابراین هاست دارای یک حجم و ظرفیت معین است که در قیمت آن تاثیر دارد، یعنی قیمت خرید هاست با توجه به میزان حجم آن می تواند متفاوت باشد. البته کیفیت را هم باید در نظر گرفت، زیرا هر شرکت هاستینگ هم دارای خدمات مخصوصی می باشد.

میزان اطلاعات موجود در سایت و بازدیدی که دارد، در تعیین حجم هاست تعیین کننده است و توصیه می شود در شروع کار برای کاهش هزینه ها، از هاست با حجم کم که ارزان تر تمام می شود استفاده کنید و بعدها با افزایش اطلاعات سایت و میزان بازدید آن و… ، حجم هاست را افزایش دهید. خرید هاست هزینه ای بین ۱۰۰ هزار تا یک میلیون تومان را در بر می گیرد.

 

دامنه

دامنه سایت

دامنه سایت، همان آدرس اختصاصی سایت شماست که هر کسی باید در مرورگر تایپ کند تا وارد سایت شما شود مثل: mrag.ir

محبوب ترین دامنه ها برای سایت در ایران com. و ir. هستند که خب گران تر نیز می باشد. اما دامنه های بسیار ارزان تری هم هست که البته پیشنهاد ما این است که تا حد ممکن از همان دامنه های محبوب استفاده کنید. هزینه ثبت دامنه چیزی بین ۲۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان می باشد.

 

قالب های ورد پرس و افزونه های آن

 

قالب ها و افزونه های وردپرس

اول از همه پیشنهاد می کنیم مطلب زیر که درباره وردپرس و طراحی سایت وردپرسی است را مطالعه کنید:

چرا داشتن سایت مهم است؟ چرا وردپرس بهترین گزینه است؟

قالب های وردپرس بستر اصلی و ساختار آن را تشکیل می دهند که به دو صورت:

آماده – رایگان

با قابلیت طراحی اختصاصی – پولی

می باشند. معلوم است که قالب های آماده و رایگان، ساده و در حد ابتدایی هستند اما خب ممکن است برای بعضی از سایت ها مناسب باشند. اما نوع اختصاصی می تواند بهتر و جذاب تر باشد و یک سایت حرفه ای و عالی را در اختیارتان قرار دهد. هزینه طراحی اختصاصی با توجه به نیازها و درخواست های مشتری براورد می شود. افزونه ها هم بحث دیگری در تعیین تعرفه طراحی سایت با وردپرس هستند. افزونه ها فایل هایی هستند که روی وردپرس نصب می شوند و امکانات متنوع و جدیدی را در سایت برقرار می سازند که آنها هم انواع رایگان و غیر رایگان دارند.

نکته:

  1. قالب وردپرس و افزونه های آن، همان شکل و شمایل سایت و صفحات مختلف آن است. یعنی قیافه سایت شما می باشند که باید جذاب و زیبا باشند، زیرا تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب و نگه داشتن او در سایت دارد.
  2. همان طور که گفتیم، وردپرس یک سیستم انعطاف پذیر دارد که می تواند همه بودجه ها را پوشش دهد. در ابتدای کار می توانید با توجه به نیازتان و البته مشاوره های تیم طراحی سایت خود، هزینه ها را تا حد امکان کاهش دهید و بعدها با گسترش و پیشرفت سایت، امکانات و قابلیت های آن را افزایش دهید. اینطوری هزینه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس در مراحل اولیه، خیلی زیاد نمی شود.

سئو و تولید محتوای سایت

تولید محتوا و سئوی سایت

بعد از طراحی سایت وردپرسی، مهم ترین چیز، سئو و تولید محتوای مناسب و حرفه ای در آن است. راه اندازی سایت، تازه شروع کار است و باید خوراک مناسب آن تامین شود تا مخاطب وارد سایت گردد. زمانی که کاربران، کلید واژه هایی را در گوگل و موتورهای جستجو سرچ می کنند، چیزی که باعث می شود سایت شما نیز به آنها به عنوان نتایج جستجو نمایش داده شود، محتوا و مطالبی است که در سایت قرار می دهید.

این مطالب باید دارای اصول سئو و بهینه سازی سایت باشند تا گوگل آنها را بپسندد و به مخاطب هدف نمایش دهد. بنابراین اینجاست که هدف شما از راه اندازی سایت، یعنی جذب مخاطب و افزایش فروش و کسب درآمد و… به ثمر می نشیند. معمولا تیم طراحی سایت، خدمات سئو و تولید محتوا را انجام می دهند که پیشنهاد می کنیم در انتخاب این تیم، دقت خیلی زیادی داشته باشید.

 

عوامل موثر دیگر در تعیین هزینه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

طراحی سایت ریسپانسیو و واکنش گرا

تعداد زبان های سایت

اگر نیاز سایت شما این باشد که در چند زبان ارائه شود، باید بدانید که هزینه طراحی سایت چند زبانه بیشتر است.

ریسپانسیو بودن سایت

ریسپانسیو بودن سایت به معنای این است که سایت شما در صفحه نمایشگرها و مرورگرهای مختلف مانند کامپیوتر، تبلت وگوشی قابلیت نمایش صحیح و کاربردی را داشته باشد که این قابلیت هم تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب سایت و سئوی سایت خواهد داشت.

 

و اما سهم تیم طراحی سایت و پشتیبانی سایت در هزینه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

تیم طراحی وب سایت مستر ای جی

گزینه اصلی و کلیدی در تعیین قیمت طراحی سایت با وردپرس و ارائه تعرفه طراحی سایت با وردپرس ، تیم طراحی سایت است. قیمت پیشنهادی هر تیم طراحی می تواند متفاوت و زیاد و کم باشد، اما نباید مبنای انتخاب و قضاوت شما باشد، یعنی هر طراح سایتی که قیمت بالا داد، اصولا حرفه ای نیست و هر طراحی که قیمت پایین داد، مبتدی و کارنابلد نیست.

البته که تیم طراحی حرفه ای، باسابقه و مجرب، حتما کار خود را با ارزش واقعی ارائه می دهد و براورد هزینه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس، نهایتا با آنهاست و این شما هستید که قرارداد را می پذیرید یا خیر. ضمن اینکه خدمات پشتیبانی فنی و محتوایی سایت نیز دارای تعرفه های جداگانه ای از طراحی وب سایت هستند. اما برای کمک به اینکه بتوانید بهترین طراح وب سایت را انتخاب کنید، مطلب پیشنهادی ما را در ادامه کلیک کنید و مطالعه بفرمایید:

بهترین طراح سایت – ۵ نکته برای کمک به رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ

 

ارتباط با “مستر ای جی” – ارائه تخصصی ترین طراحی وب سایت، لوگو، برنامه نویسی و…

 

مستر ای جی

سال ها تجربه و انجام صدها پروژه موفق و درخشان، نقطه اعتمادی بی نظیر در حوزه خدمات طراحی وب سایت، طراحی لوگو و برند، برنامه نویسی و… می باشد که “مستر ای جی” را به یار همیشگی شما برای متحول کردن کسب و کارتان تبدیل کرده است.

حتما از دیدن نمونه کارهای “مستر ای جی” در زمینه طراحی وبسایت، برنامه نویسی و همچنین طراحی گرافیک، لوگو، عکاسی و… شگفت زده خواهید شد.

شماره تماس:  ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴ 

واتس‌اپ:  ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *