طراحی و پشتیبانی سایت

یکی از هوشمندانه ترین کارهایی که می توانید در جهت بهبود فضای کسب و کار و افزایش درآمد خود انجام دهید، راه اندازی یک سایت اختصاصی است. قبلا درباره ضرورت داشتن سایت صحبت کرده بودیم و همچنین معیارهای انتخاب یک طراحی سایت برتر و حرفه ای که بتواند در این راه، به شما دلسوزانه و البته هوشمندانه، خدمات ارائه نماید.

موضوع دیگری که باید به خوبی درباره چند و چون آن بدانید، موضوع خدمات پشتیبانی سایت می باشد. حتی اگر از قبل، سایت خود را راه اندازه کرده باشید، باز هم می توانید به فکر یک وبمستر (پشتیبان و ارتقا دهنده سایت) بهتر و دقیق تر باشید تا بتوانید به اهداف خود نزدیک و نزدیک تر شوید. پس با ما در “مستر ای جی” بهترین تیم ارائه دهنده خدمات وب سایت – همراه باشید تا شما را با پشتیبانی سایت بیشتر آشنا کنیم:

 

اهمیت پشتیبانی سایت

خطا در سایت و خارج شدن از دسترس

زمانی که طراح سایت برای شما سایتی متناسب با نیازها، اهداف و سلیقه شما را طراحی و راه اندازی می کند، تازه شروع یک پروژه دنباله دار و طولانی برای شما رقم می خورد. غیر از طراحی سایت که نیاز به تخصص و دانش مربوط به خود می باشد، برای هر سایتی ممکن است در هر روز از سال، مشکلات فنی گوناگونی ایجاد شود. بررسی این مشکلات و برطرف کردن آنها، به اندازه طراحی سایت اهمیت دارد، زیرا ممکن است اصلا باعث شود سایت شما از دسترس خارج شود.

بنابراین اهمیت زیادی دارد که یک پشتیبان حرفه ای به صورت ۲۴ ساعته، آپدیت بودن بخش های مختلف سایت، بررسی و حل مشکلات فنی، به روز رسانی ها، امنیت و سرعت سایت و هزاران مقوله دیگر را بررسی نماید و در صورت لزوم، بهترین خدمات را ارائه کند.

خیلی ها در ابتدا وجود یک پشتیبان قوی و حرفه ای را جدی نمی گیرند و یا حاضر نیستند برای آن، هزینه یک کار حرفه ای را پرداخت کنند و به دنبال قیمت های پایین تر و ارزان تر هستند. اما خیلی زود متوجه اهمیت موضوع می شوند، چرا که بحث پشتیبانی، شما را قدم به قدم تا رسیدن به اهدافتان همراهی می کند. پشتیبانی سایت، فقط به مباحث فنی مرتبط نیست و به محتوا، گرافیک و… نیز مربوط می شود.

 

انواع پشتیبانی سایت

پشتبانی فنی سایت مستر ای جی

همان طور که در بالا گفتیم، پشتیبانی سایت فقط به امور فنی ختم نمی شود. برای پشتیبانی سایت، دسته بندی های گوناگونی گفته می شود، اما به طور کلی می توان آن را به دو بخش زیر خلاصه کرد:

پشتیبانی فنی سایت

پشتیبانی محتوایی سایت

که هر دو به یک اندازه اهمیت دارند و کمک می کنند تا سایت شما بدون مشکل و پربازدید باشد.

 

پشتیبانی فنی سایت

طراحی سایت مستر ای جی

به تمامی خدماتی که برای بدون نقص بودن یک سایت و عملکرد درست آن ارائه می شود، پشتیبانی فنی می گویند. این کار به تخصص و مهارت ویژه نیاز دارد. برطرف کردن بسیاری از مشکلاتی که به طور روزمره ممکن است برای یک سایت پیش بیاید، کار هر کسی نیست. ضمن اینکه متعهد بودن نیز یکی دیگر از گزینه های اصلی است. زیرا اگر مشکلی به صورت فوری و در اسرع وقت حل نشود، می تواند باعث خارج شدن سایت از دسترس و برای خیلی از سایت ها که پردرآمد هستند، ضرر و زیان زیادی در پی داشته باشد.

به طور کلی خدمات پشتبانی فنی سایت به موارد زیر خلاصه می شود:

راهنمایی و آموزش مالک اصلی سایت برای کار کردن با بخش های مختلف آن

انجام تغییرات و اصلاحات در بخش های مختلف سایت با توجه به نیاز و درخواست مالک سایت

ارائه خدمات بازطراحی و بهینه سازی سایت

عیب یابی و برطرف کردن مشکلات فنی و ساختاری سایت در اسرع وقت

پشتیبان گیری مناسب و مرتب از سایت

ثبت سایت در کنسول گوگل جهت رفع باگ های مربوط به ایندکس شدن مطالب

بررسی و تست سرعت و لود شدن سایت و رفع مشکلات مربوط به آن

تحلیل و آنالیز بخش های مختلف سایت

انجام خدمات مربوط به آپدیت و بروز رسانی های بخش های مختلف سایت، افزونه ها و…

پاسخگویی سریع و ۲۴ ساعته

 

پشتیبانی محتوایی سایت

تولید محتوا و پشتیبانی سایت

و اما پشتیبانی محتوایی سایت که گفتیم به اندازه پشتیبانی سایت اهمیت دارد. سایت شما هر قدر که حرفه ای و تخصصی طراحی و پشتیبانی شده باشد، نیاز به خوراک جذاب و مناسب با اهداف سایت دارد. این محتوای سایت شماست که کاربر و بازدید کننده جدید را از سرچ گوگل به سایت شما می آورد.

بنابراین تولید محتوا برای سایت علاوه بر اینکه باید از لحاظ سئو و معیارهای سرچ گوگل درست و دقیق باشد، باید از پشتوانه یک نگاه حرفه ای، جذاب بودن قلم و ایده پردازی درست و مناسب هم برخوردار باشد تا بتواند کاربر را به سایت بکشاند، پاسخ پرسش های او را بدهد و او را ترغیب به بررسی بخش های دیگر سایت نماید.

 

تیم طراحی سایت و پشتیبانی “مستر ای جی”

مستر ای جی

شما برای تمامی خدماتی که برای سایت خود نیاز دارید، باید به یک تیم حرفه ای و کاردرست مراجعه نمایید تا رضایت شما در هر زمینه را فراهم کنند. از آنجا که تعهد و حرفه ای بودن، اصلی ترین معیار ما در ارائه خدمات است، همواره با رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان خود، افتخار این را داشته ایم که به تبلیغ و معرفی خود بپردازیم.

هدف ما، به هدف رساندن سایت شماست و کمک به موفقیت شما در زمینه کسب و کار آنلاین. سال ها تجربه و انجام صدها پروژه موفق و درخشان، نقطه اعتمادی بی نظیر در حوزه خدمات وب، طراحی لوگو و برند و… می باشد که “مستر ای جی” را به یار همیشگی شما تبدیل کرده است.

حتما از دیدن نمونه کارهای “مستر ای جی” در زمینه طراحی وب، برنامه نویسی و همچنین طراحی گرافیک، لوگو، عکاسی و… شگفت زده خواهید شد.

شماره تماس ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴

تلگرام @amirg93

واتس‌اپ ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴

اینستاگرام @mrag.ir

لینکدین amirganjavi

ایمیل info@mrag.ir

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *