طراحی لوگو و کسب درآمد

لوگو و طراحی نشان و سمبل مثل سنگ بنای هویت کسب و کار و بیزنس شماست. چه بخواهید یک کار جدید راه بیندازید و چه یک کسب و کار تاسیس شده داشته باشید، شما به یک لوگوی ثابت و قوی نیاز دارید تا بتوانید از طریق آن اعتبار و شهرت کسب کنید. این کار در ارتقای شغلی شما و کمک به معرفی و جذب مخاطب هدف شما بسیار موثر است.

با ما در “مستر ای جی” همراه باشید تا به شما بگوییم که طراحی و داشتن لوگو چه اهمیت بالایی دارد و چقدر می تواند در پیشبرد اهداف شما و رسیدن به موفقیت شغلی و درآمد بیشتر نقش داشته باشد:

 

لوگو شما را از دیگران متمایز می کند

اهمیت داشتن لوگو

بین رقبا و هم ردیفان شما از نظر شغلی و کسب و کار، تنها داشتن یک لوگوی خوب و مناسب است که شما را متمایز می کند. لوگو باعث می شود بین همه رقبای بی نشان و نشان دار، شما به صورت کاملا انحصاری معرفی و دیده شوید. هر جا که لوگوی شما باشد، انگار که شما در حال معرفی و عرضه محصول یا خدمات خود هستید.

نکته

لوگوی شما باید با استراتژی های بازاریابی و برندسازی شما همراه باشد، تا این معرفی و متمایز شدن بیشتر به چشم بیاید. این کار فقط از یک طراح حرفه ای برمی آید.

 

کسب و کار پررونق تر با داشتن لوگوی قوی

بله عنوان بالا یک حقیقت محض است. احتمالا شما بسته به نوع و سطح فعالیتتان، نیاز دارید که دیده شوید و تبلیغات کنید. یک لوگوی قوی و ارزشمند می تواند تبلیغات شما را پربازده تر کند. لوگوها از حروف اختصاری، کلمات تا اشکال بصری حرفه ای یا فانتزی را در برمی گیرند. اینطوری شما در تبلیغات بیشتر به چشم می آیید و لوگوی شما مانند یک ابزار قدرتمند و هوشمند، همه استراتژی ها را به ثمر می رساند.

 

لوگو پیام شما را می رساند

طراحی لوگو

شما در هر کسب و کاری که باشید، قطعا برای مخاطب خود یک پیام دارید و آن هم دعوت او به بازدید از محصولات یا خدمات شماست. خب لوگو این پیام شما را به راحتی در همه جا، یعنی سطح بیلبوردها، پیام رسان ها، تبلیغات و کارت ویزیت و… به همگان می رساند و بیشتر از هزار حرف و معرفی و صحبت، وارد ذهن و چشم مخاطب می شود.

 

ایجاد وفاداری در مشتریان

جالب است بدانید یک بار استفاده از محصول یا خدماتی که دارای برندسازی و نشان موثر و حرفه ای است و لوگویی قوی و ارزشمند دارد، باعث ایجاد وفاداری و دوستی با آن برند می شود. مردم اغلب دوست دارند که از همان نام و نشان قبلی که از آن رضایت داشتند کمک بگیرند و یا استفاده کنند. حالا فکر کنید که یک نشان و لوگو چقدر می تواند به آنها حس وفاداری بدهد و باعث شود مشتری دائمی شما شوند.

 

لوگو به کار شما اعتبار و اعتماد می بخشد

طراحی لوگو و انتخاب دیزاینر و طراح حرفه ای

این یک واقعیت است که انسان ها با دیدن لوگو و آرم یک محصول و بیزنس، به آن احترام بیشتری می گذارند و اعتماد بیشتری هم صرف آن می کنند. یک لوگوی قوی باعث می شود شما به عنوان یک کسب و کار متخصص دیده شوید. به همین سادگی!

 

افزایش سودآوری

هر کسب و کاری در ابتدا یا ادامه فعالیتش نیاز به یک لوگوی قوی و ارزشمند دارد تا بتواند استراتژی های خود را پیش ببرد و این بدون لوگو غیر ممکن است. کدام کسب و کار موفقی را دیده اید که لوگو نداشته باشد؟ بنابراین با تمام دلایلی که در بالا به آنها اشاره کردیم، باید بگوییم که در نهایت این سودآوری و افزایش درآمد بیشتر است که باعث می شود داشتن لوگو یک الزام برای همه کسب و کارهای بزرگ و کوچک باشد.

معرفی بهتر، دیده شدن و پیچیده شدن نام تجاری شما، کسب اعتبار و اعتماد مردم، ایجاد وفاداری بین مشریان و از همه مهم تر رونق گرفتن بیزنس شما، همه باعث درآمد بیشتر شما خواهد شد. اما آیا طراحی لوگو کار ساده ای است که می توانید برای آن به هر طراحی اعتماد کنید؟

یک طراحی لوگوی خوب و حرفه ای باید از خود شما دغدغه مندتر باشد و اشتیاق بیشتری نسبت به موفقیت برند شما داشته باشد. بنابراین پیدا کردن چنین طراحی نیاز به تحقیق کامل با چشمانی باز دارد. یادتان باشد که ما خودمان در “مستر ای جی” چنین چیزی را به شما گوشزد کردیم. این یعنی اینکه تمام هدف ما در کار، کسب بهترین نتیجه و بازدهی است. سوابق و خدمات ما در زمینه های مختلف طراحی و دیزاین لوگوی حرفه ای، طراحی سایت و… گویای همه چیز است.

مسیرهای ارتباطی با “مستر ای جی”

شماره تماس ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴

تلگرام @amirg93

واتس‌اپ ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴

اینستاگرام @mrag.ir

لینکدین amirganjavi

ایمیل info@mrag.ir

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *