طراحی لوگو شخصی

یکی از سبک های بسیار جالب طراحی لوگو و آرم، طراحی لوگو شخصی است که ویژگی ها و مزایای خاص خودش را دارد. این نوع طراحی می تواند شما و کسب و کارتان را در میان تمام رقبایتان منحصر به فرد کند و خب البته، طراحی آن نیاز به مهارت و خلاقیت زیادی دارد که در ادامه به شما خواهیم گفت.

پس با ما در “مستر ای جی”  یکی از برترین تیم های ارائه دهنده خدمات برنامه نویسی، طراحی سایت با وردپرس، طراحی گرافیک، طراحی انواع لوگو، امور برندینگ و تبلیغات دیجیتالی و…  همراه باشید:

 

طراحی لوگو شخصی چیست؟

طراحی لوگو شخصی مستر ای جی

شاید شنیدن اصطلاح طراحی لوگوی شخصی  (personal logo design)، کمی عجیب باشد، اما حتما برایتان جالب است بدانید که چنین لوگویی، مورد علاقه خیلی از افراد در سرتاسر دنیاست. در واقع داشتن یک لوگوی شخصی، مانند هر چیز شخصی دیگری کمک می کند تا خاص و متمایز باشید!

درست متوجه شدید، طراحی لوگو شخصی، یعنی خلق یک لوگو که ویژه شخص خودتان است، مانند امضا یا استایل لباس پوشیدن شما. این لوگو می تواند معرف نام شما، شغل شما و یا حتی علاقه های شما باشد و در امور شخصی و کاری به دردتان می خورد. گرچه طراحی لوگو شخصی می تواند برای همه افراد مناسب باشد، اما معمولا در برندسازی های کوچک و بزرگ نیز استفاده می شود.

کاربرد لوگو شخصی برای افراد با مشاغل مختلف

شما هر شغل و هر جایگاه اجتماعی که داشته باشید، می توانید صاحب یک لوگوی شخصی شوید. زیرا لوگو شخصی نشان دهنده شما و حرفه تان است و کارش این است که شما را از دیگران متمایز ‌کند. امروزه با گسترش دنیای دیجیتال و مجازی استفاده از لوگوها از جمله آرم شخصی از اهمیت زیادی برخوردار است. به این دلیل که امکان صحبت کردن رو در رو با تمام افراد در جای جای دنیا وجود ندارد و همین آرم شخصی به راحتی می‌ تواند شما و نوع فعالیت یا حرفه تان را به دیگران معرفی کند.

یکی از چیزهایی که باعث می شود نیاز به طراحی لوگو شخصی به شدت احساس شود، گسترده شدن فعالیت در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی است. داشتن لوگوی شخصی کمک می کند یک هویت متمایز از دیگران داشته باشید.

چه افرادی به طراحی لوگو شخصی نیاز دارند؟

  • کلینیک های زیبایی، تمام پزشکان و مشاوران درمانی برای چاپ کارت ویزیت خود به طراحی لوگو شخصی نیاز دارند. مطب آنها ممکن است بارها تغییر یابد و یا حتی در شهرهای مختلف به انجام خدمات پزشکی و درمان بپردازند، اما چیزی که همیشه ثابت خواهد ماند و به معرفی آنها می پردازد، لوگوی شخصی آنهاست.
  • مدیران و فعالان اقتصادی نیز از آن دسته افرادی هستند که برای معرفی خود نیاز به طراحی لوگو شخصی دارند.
  • نویسنده ها، فعالان شبکه های اجتماعی، عکاسان و حتی خود طراحان لوگو نیز نیاز به لوگوی شخصی دارند.
  • طراحان مد، صاحبان فروشگاه های لباس و مزون ها نیاز به لوگوی شخصی دارند.
  • آرایشگرها، مربیان ورزشی، مدرسین و…. نیز نیاز به طراحی لوگو شخصی دارند.
  • تمام تولید کننده ها و ارائه دهندگان هر گونه خدماتی، نیاز به طراحی لوگو شخصی دارند.

یک نکته:

لوگوی شخصی افراد با هر شغلی که دارند، ممکن است هرگز به یک برند درست و حسابی تبدیل نشود، اما همواره آنها را در کسب و کارشان متمایز می سازد و کمک می کند تا از دیگران به سادگی شناخته شوند. اما اگر روزی کسب و کار آنها گسترش پیدا کرد و تبدیل به یک برند کوچک یا حتی بزرگ شد، می توانند از همان لوگو به عنوان یک پشتوانه بزرگ، ریشه دار، قدیمی و تاثیرگذار استفاده کنند.

 

انواع طراحی لوگو شخصی

طراحی لوگوی شخصی

هیچ تفاوتی بین سبک های طراحی لوگو شخصی با دیگر انواع لوگو نیست. یعنی می توانید از سه سبک پرطرفدار طراحی لوگو برای آن استفاده کنید:

  1. طراحی لوگو اسم
  2. طراحی لوگو تصویری
  3. طراحی لوگوی ترکیبی (اسم و تصویر)

انتخاب بین این سبک ها، به سلیقه شما و پیشنهاد طراح لوگو بستگی دارد. هر کدام از آنها می توانند یک انتخاب کاملا مناسب برای شما و کسب و کارتان باشند.

طراحی مسکات:

در سبک طراحی لوگو تصویری، یک نوع طراحی جالب وجود دارد که به آن مسکات گفته می شود. مسکات، یعنی شخصیت برند که می تواند یک چهره و شخصیت خیالی باشد و یا یک چهره و شخصیت واقعی. بسیاری از افرادی که دارای استایل و چهره خاص و متمایزی هستند، معمولا از طراحی مسکات استفاده می کنند تا تصویر آنها معرف و لوگوی آنها باشد.

نکات مهم در طراحی لوگو شخصی :

  • انتخاب فونت مناسب
  • طراحی ساده و زیبا
  • ارتباط داشتن طراحی لوگو با روحیه شخصی و شغل شما
  • برقراری ارتباط با مخاطب و معرفی کامل و شفاف

قیمت طراحی لوگو شخصی چقدر است؟

بهترین طراحی لوگو شخصی

تعیین قیمت برای طراحی لوگو، یک کار بسیار سخت است زیرا قیمت ها کاملا متغیر هستند و بسته به نوع لوگو، می تواند کاملا متفاوت باشد. اما نکته مهم در تعیین تعرفه طراحی لوگو این است که هر طراحی با توجه به سوابق و مهارتی که دارد، قیمت متفاوتی از دیگر طراحان را به عنوان دستمزد طلب می کند که این قیمت می تواند بین یک طراح خبره و معروف و یک طراح مبتدی، زمین تا آسمان باشد.

سفارش طراحی لوگو حرفه ای و امور برندسازی – تیم مستر ای جی

طراحی لوگو توسط “مستر ای جی”، تنها یک شغل نیست بلکه فرصتی برای خلاقیت و ایجاد یک اثر ماندگار است که در طول این سال ها، نمایشی فوق العاده برای برندها و کسب و کارهای گوناگون را به عهده داشته است.

“مستر ای جی” سابقه ای بلند مدت در زمینه طراحی وب سایت و نیز طراحی لوگو دارد که همگی در همکاری با پروژه های بزرگ و موفق بوده است. نمونه های طراحی لوگوی تیم مستر ای جی برای کارفرمایان این مجموعه، بهترین و به یادماندنی ترین طرح ها بوده که در طول سالیان؛ در موفقیت برند و پیشبرد اهداف کسب و کار آنها سهیم بوده است.

اطلاعات تماس و مشاوره رایگان با “مستر ای جی”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *