طراحی سایت دو زبانه

خیلی از کارفرمایانی که قصد سفارش طراحی سایت دارند، با آپشن هایی مانند طراحی سایت دو زبانه یا طراحی سایت چند زبانه با وردپرس روبرو می شوند که دقیقا نمی دانند یعنی چه؟ طراحی سایت به زبان های دیگر چه مزایایی دارد؟ آیا چنین سایتی برای آنها ضروری است یا خیر و یا اینکه در صورت انتخاب آن، هزینه طراحی سایت شان خیلی بالاتر می رود و یا تفاوت چندانی ندارد؟ و خلاصه سوال هایی از این دست که در ادامه، شما را با پاسخ های آن آشنا خواهیم نمود.

پس با ما در “مستر ای جی”  یکی از برترین تیم های ارائه دهنده خدمات برنامه نویسی، طراحی سایت با وردپرس، طراحی گرافیک، طراحی انواع لوگو، امور برندینگ و تبلیغات دیجیتالی و…  همراه باشید:

 

طراحی سایت دو زبانه یا طراحی سایت چند زبانه با وردپرس چیست؟

بیشتر سایت هایی که در یک کشور بخصوص فعالیت می کنند، به زبان رسمی همان کشور طراحی می شوند. زیرا وسعت فعالیت آنها و بستر ارتباطشان با کاربران، به مردم همان کشور اختصاص دارد. مانند کشور ما که در آن، بیشتر سایت ها فقط به صورت تک زبانه فارسی طراحی می شوند.

اما برخی از کسب و کارها و برخی از سایت ها، نیاز دارند که به زبان های دیگری نیز طراحی شوند تا بتوانند برای کاربرانی با زبان های دیگر نیز قابل استفاده باشند. مسلما برای انتخاب طراحی سایت دو زبانه، در بیشتر موارد زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم انتخاب می شود. اما برای طراحی سایت چند زبانه با وردپرس یا به روش های دیگر برنامه نویسی، می توان از زبان های رایج دیگری مانند عربی، روسی، ترکی، لاتین و… نیز استفاده کرد.

انتخاب زبان دوم برای طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه، ارتباط مستقیمی با نوع سایت و اهداف آن دارد و اینکه قرار است در آینده چه مخاطبانی را به خود جذب نماید.

 

چه شرکت ها و کسب و کارهایی به طراحی سایت دو زبانه و طراحی سایت چند زبانه نیاز دارند؟

طراحی سایت چند زبانه

هر سایت به یک زبان اصلی نیاز دارد که معمولا زبان رایج کشور یا زبان مادری آن کسب و کار می باشد. اما بسیاری از سایت ها برای تمام مردم جهان طراحی می شوند، بنابراین نیاز دارند که زبان دوم آنها انگلیسی که زبان بین المللی است باشد (البته خیلی از سایت ها بدون توجه به موقعیت جغرافیایی و زبان رایج آن، از ابتدا و تنها به زبان انگلیسی طراحی می شوند مانند سایت های مد و فشن).

صرف نظر از اینکه زبان اول سایت چه زبانی است، باید بگوییم که انتخاب طراحی سایت دو یا چند زبانه، به نوع فعالیت آن کسب و کار مربوط می شود. هر سایتی که قرار است از ابتدا و یا در آینده با مردم دیگری از کشورهای دیگر ارتباط برقرار کند، نیاز دارد که به صورت دو یا چند زبانه طراحی شود. به طور کلی:

  • بیزنس هایی که قصد گسترش فعالیت در کشورهای دیگر را دارند.
  • بیزنس ها و شرکت ها و استارتاپ هایی که در نمایشگاه های بین المللی فعالیت دارند.
  • افرادی که با طراحی سایت خود و نوع فعالیت آن، قصد مهاجرت به کشوری دیگر دارند.

و خلاصه هر کارفرمایی که احتمال می دهد در آینده می تواند یا می خواهد با مخاطبانی از کشورهای دیگر ارتباط برقرار کند، به طراحی سایت دو زبانه و طراحی سایت چند زبانه با وردپرس نیاز دارد.

آیا طراحی سایت چند زبانه با وردپرس، مزایای دیگری هم دارد؟

بسیاری از افراد در زمان انتخاب نوع طراحی سایت، یا به اقتصادی بودن آن فکر می کنند و یا اینکه صرفا می خواهند یک طراحی سایت کاملا حرفه ای و پر و پیمان داشته باشند. هیچ کدام از این ها برای انتخاب نوع طراحی سایت مناسب نیست، بلکه باید تنها به نیازها توجه کرد.

  • اگر به طراحی سایت دو زبانه یا طراحی سایت چند زبانه نیاز دارید و یا فکر می کنید نیاز پیدا خواهید کرد، حتما آن را انتخاب کنید و از هزینه کردن برای آن واهمه نداشته باشید.
  • اگر به هیچ عنوان به چنین آپشنی نیاز ندارید، اصلا آن را انتخاب کنید. زیرا به هیچ عنوان نمی تواند سودی برای شما داشته باشید. از طرفی نباید بخش زبان دوم و سوم و… را رها کنید و آن بخش ها هم نیاز به محتوای مناسب و بهینه سازی سئو و… دارند.

 

ویژگی های یک سایت دو زبانه خوب با طراحی اصولی و حرفه ای

ترجمه کامل و بدون ایراد

اگر قرار است سایت دو یا چند زبانه شما به شکل گوگل ترنسلیت باشد، بهتر است که از طراحی آن صرف نظر کنید. به عنوان یک فارسی زبان، اگر به یک سایت خارجی بروید که زبان دوم آن فارسی است اما به شکلی دست و پا شکسته و ناقص، هرگز نمی توانید به آن سایت و محتواهایش اعتماد کنید. پس دیگران هم همین طورند و نمی توانند به سایت شما اعتماد کنند.

ترجمه های تمام صفحات سایت، محتواها، محصولات و… ، باید کاملا دقیق، تخصصی و باکیفیت باشند.

دسترسی آسان به زبان های دیگر و جابجایی بین آنها

معمولا در قسمت بالای سایت یک گزینه به عنوان کلید ناوبری برای تغییر زبان وجود دارد که با انتخاب آن، امکان جابجایی بین زبان ها ایجاد می شود. این تغییرات و جابجایی ها باید با دسترسی آسان و سریع برای کاربران انجام شوند و آنها را معطل نگذارد. در بسیاری از سایت ها دیده شده که با تغییر زبان، محتوا تغییر می کند و یا به صفحات دیگر سایت ارجاع داده می شود که این موضوعات، همگی به میزان حرفه ای بودن طراح سایت بستگی دارد که با طراحی تخصصی خود، از پیشامد آنها جلوگیری نماید.

سئوسازی بهینه

سایت های دو زبانه و چند زبانه، بیشتر از سایت های تک زبانه به بهینه سازی سئو نیاز دارند و در واقع هر بخش از سایت به یک سئوی حرفه ای نیاز دارد.

 

چند نکته در خصوص انتخاب طراح سایت حرفه ای برای سایت دو زبانه و چند زبانه

قیمت طراحی سایت دو زبانه

امکانات مناسب برای طراحی سایت چند زبانه که باید از طراحان سایت انتظار داشته باشید:

  • طراحی کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا برای استفاده در کامپیوتر، موبایل و تبلت
  • استفاده از قالب های اختصاصی و دارای لایسنس در طراحی های وردپرسی
  • طراحی سایت چند زبانه با حالت سابدامین که سبب می شود منابع هر سایت جداگانه باشد.
  • امکان محتواگذاری و سئو آسان تر در حالت سابدامین
  • ناوبری راحت تر کاربر در سایت
  • امکان عوض کردن استایل سایت در حالت ها و زبان های مختلف
  • امکان افزودن زبان های جدید در آینده
  • پشتیبانی متعهدانه

قیمت طراحی سایت دو زبانه

  • تعیین قیمت طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه به عوامل مختلفی بستگی دارد که باعث می شود قیمت آن بیشتر یا کمتر شود. اما به هر نحو که باشد، قیمت آن از طراحی وب سایت معمولی بیشتر می باشد. عواملی که روی قیمت طراحی سایت دو زبانه تاثیر می گذارند عبارتند از:
  • نوع فعالیت سایت چیست؟ آیا یک سایت معمولی و شرکتی است یا یک سایت فروشگاهی؟
  • آیا قرار است سایت از ابتدا به صورت چند زبانه طراحی شود یا قرار است یک سایت که قبلا طراحی شده، به یک سایت چند زبانه تغییر یابد؟
  • به چند زبان نیاز هست؟ آیا قرار است زبان های بیشتری در آینده اضافه شود؟
  • روش چند زبانه کردن سایت
  • هزینه های ترجمه محتوا
  • طراحی وردپرسی یا برنامه نویسی

طراحی لوگو حرفه ای در تهران با بهترین قیمت

 

تیم طراحی سایت حرفه ای “مستر ای جی”

مستر ای جیشما برای تمامی خدماتی که برای کسب و کار و سایت اختصاصی آن نیاز دارید، باید به یک تیم حرفه ای و کاردرست مراجعه نمایید تا رضایت شما در هر زمینه را فراهم کنند. از آنجا که تعهد و حرفه ای بودن، اصلی ترین معیار “مستر ای جی” در ارائه خدمات است، همواره با رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان خود، افتخار این را داشته ایم که به تبلیغ و معرفی خود بپردازیم.

هدف ما، به هدف رساندن سایت شماست و کمک به موفقیت شما در زمینه کسب و کار آنلاین. سال ها تجربه و انجام صدها پروژه موفق و درخشان، نقطه اعتمادی بی نظیر در حوزه خدمات طراحی انواع سایت شرکتی و فروشگاهی، طراحی لوگو و برند و… می باشد که “مستر ای جی” را به یار همیشگی شما تبدیل کرده است. برای اطلاع از تعرفه طراحی سایت دوزبانه و چند زبانه، روی لینک زیر کلیک کنید:

اطلاعات تماس و مشاوره با “مستر ای جی”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *