طراحی لوگو املاک و بنگاه

طراحی لوگو املاک به یکی از نقاط قوت و برتری از لحاظ استراتژیِ برندسازی در این حوزه تبدیل شده است، زیرا این شغل یکی از پررقابت ترین مشاغل در کشور ما محسوب می شود و اگر شما هم در این زمینه فعالیت می کنید، باید بدانید که طراحی لوگو مشار املاک و بنگاه کمک می کند تا متمایز شوید.

با ما در “مستر ای جی”  یکی از برترین تیم های ارائه دهنده خدمات برنامه نویسی، طراحی سایت با وردپرس، طراحی گرافیک، طراحی انواع لوگو، امور برندینگ و تبلیغات دیجیتالی و…  همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات طراحی لوگو برای شغل مشاور املاک آشنا سازیم:

 

طراحی لوگو املاک چیست و چه کمکی به این شغل می کند؟

طراحی لوگو مشاور املاک

هر شغلی و هر کسب و کاری؛ از تولید گرفته تا ارائه دهنده انواع خدمات، نیاز دارد تا خود را از دیگر رقبا متمایز سازد. در واقع طراحی لوگو به این متمایزسازی کمک می کند و نقطه آغازی برای برندسازی محسوب می شود. منظور از برند در این شغل، داشتن اسم و رسم، اعتمادسازی و حتی تبدیل شدن به یک نام مشهور با شعبات متعدد در مناطق جغرافیایی گوناگون است که در سال های اخیر شاهد آن بوده ایم.

مزایای داشتن لوگو مشاور املاک:

جذب مشتریان به سمت یک مشاور املاک و بنگاهی که دارای لوگو و ابزار برندسازی است، بیشتر می باشد.

از دیگر رقبا در این کسب و کار متمایز می شوید.

طراحی لوگو املاک باعث اعتمادسازی و ایجاد حس وفاداری در مشتریان شما می شود.

استفاده از لوگو مشاور املاک در پروژه های مختلف تبلیغاتی و کارت ویزیت آن، نتایج بسیار بهتری در پی دارد.

طراحی لوگو املاک باعث می شود اعتبار و وجهه شما بالاتر رود. این موضوع در روحیه شما در بهتر کردن کسب و کارتان نیز دخیل است.

مردم و مشتریان با دیدن لوگو، خیلی بهتر و سریع تر شما را به خاطر می سپارند و بعدها با دیدن لوگوی شما، خیلی سریع آن را به یاد می آورند.

 

۶ ویژگی مهم در طراحی لوگو املاک

طراحی لوگو املاک

  1. متفاوت بودن

طراحی لوگو املاک نباید مانند بیشتر طراحی هایی که در سطح شهر می بینیم، یک خانه با سقف شیروانی باشد. در واقع این طراحی کلیشه ای نمی تواند موفق عمل کند. طراحی لوگو اسم یا طراحی یک شکل و نماد ویژه، قطعا بهتر خواهد بود.

  1. رسمی و جدی بودن

طراحی لوگو املاک نباید فانتزی و با رنگ های بچه گانه باشد. بنگاه معاملات املاک جزء دسته شغل های لوکس محسوب می شود و به همین خاطر رنگ های طلایی، بژ، نقره ای، سفید و مشکی برای آن بهتر هستند. اما ما برای متفاوت بودن از دیگران، رنگ های دیگر را هم یشنهاد می کنیم به شرط اینکه فکر شده و دقیق انتخاب شود.

  1. سادگی و زیبایی

این ویژگی برای تمام لوگوهای دنیا لازم و ضروری است. هر لوگویی باید ساده و در عین حال زیبا و تاثیرگذار باشد. شلوغ بودن لوگو به جز در موارد بسیار خاصی، به شکل منفی عمل می کند و باعث پس زده شدن لوگو می شود.

  1. داشتن خلاقیت

اگر در طراحی لوگو املاک از خلاقیت بیشتری استفاده شود، می تواند یک طراحی عمری باشد و برای سالیان سال به درد شما بخورد. طراحی هایی که بر اساس مد و ترندهای سال انجام می شوند، خیلی زود به ریدیزاین احتیاج پیدا می کنند.

  1. داشتن سایز و فونت مناسب

سایز و فونت مناسب طراحی لوگو املاک نیز باید مناسب باشد. لوگو مشاور املاک باید به گونه ای طراحی شود که در هر سایزی، خوب نمایش داده شود و قابلیت استفاده در تمام پلتفرم ها را داشته باشد. انتخاب فونت مناسب نیز کمک می کند لوگو خواناتر باشد و سریع تر در ذهن بماند.

  1. انتخاب رنگ مناسب

رنگ لوگو مشاور املاک می تواند تاثیر زیادی در شخصیت برند شما ایجاد کند. رنگ های آبی و سفید، حس اطمینان و اعتماد خاصی دارند و رنگ قرمز و نارنجی پر از شور و هیجان است. رنگ بنفش و مشکی می تواند بازگوی شکوه و شخصیت بالای برند شما باشد. انتخاب هر یک از این رنگ ها باید با مفهوم و طراحی خاصی انجام شود.

استفاده از رنگ در لوگو می تواند زمینه ساز رنگ برندینگ نیز باشد.

طراحی لوگو املاک لاکچری

یکی از انتخاب های متداول (و تا حدودی محبوب) برای طراحی لوگو مشاور املاک، انواع طراحی های لوکس و زرق و برق دار است. گرچه این نوع طراحی با طراحی ساده و زیبایی که در بالا توضیح دادیم کمی متفاوت است؛ اما کاملا هم در تناقض نیست. یعنی می توانید روی آن به عنوان یک طراحی عالی و مناسب تمرکز کنید.

اگر کمی از لوکس بودن شیوه طراحی لوگو املاک لاکچری کم کنید و به سادگی آن اضافه کنید، احتمالا یک نتیجه بی نظیر و فوق العاده از آن خواهید گرفت.

 

انتخاب طراح لوگو حرفه ای برای لوگو مشاور املاک

مستر ای جیاگر به دنبال یک طراح برتر و حرفه ای برای طراحی لوگو املاک هستید، باید بگوییم که این انتخاب هرچند که سخت است اما اگر به درستی انجامش دهید، از نتیجه آن راضی خواهید بود. یک طراح حرفه ای می تواند بهترین و خلاقانه ترین ایده ها را ارائه دهد تا لوگوی شما کاملا زیبا، تاثیرگذار و متفاوت باشد و تا سال ها برایتان کاربرد دشته باشد.

مستر ای جی – بهترین تیم طراحی لوگو

یک طراح لوگوی خوب و حرفه ای باید از خود شما دغدغه مندتر باشد و اشتیاق بیشتری نسبت به موفقیت برند شما داشته باشد. بنابراین پیدا کردن چنین طراحی نیاز به تحقیق کامل با چشمانی باز دارد. یادتان باشد که ما خودمان در “مستر ای جی” چنین چیزی را به شما گوشزد کردیم. این یعنی اینکه تمام هدف ما در کار، کسب بهترین نتیجه و بازدهی است. سوابق و خدمات ما در زمینه های مختلف طراحی و دیزاین لوگوی حرفه ای، طراحی سایت و… گویای همه چیز است.

“مستر ای جی” سابقه ای بلند مدت در زمینه طراحی وب سایت و طراحی لوگو دارد که همگی در همکاری با پروژه های بزرگ و موفق بوده است. نمونه های طراحی لوگوی تیم مستر ای جی برای کارفرمایان این مجموعه، بهترین و به یادماندنی ترین طرح ها بوده که در طول سالیان؛ در موفقیت برند و پیشبرد اهداف کسب و کار آنها سهیم بوده است.

اطلاعات تماس و مشاوره رایگان با “مستر ای جی”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *