ترند طراحی لوگو در سال 2023

یکی از جنبه های جالب و دوست داشتنی در هر فعالیتی، ترند شدن برخی سبک ها در آن است. ترند طراحی لوگو در سال ۲۰۲۳ نیز از جذاب ترین و جدیدترین سبک های طراحی لوگو است. قطعا برای طراحان لوگو و همچنین کسب و کارهایی که نیاز به سفارش طراحی لوگو دارند، اهمیت بسیار زیادی دارد که ترند طراحی لوگو را بشناسند و آگاهانه تصمیم بگیرند.

با ما در “مستر ای جی”یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات طراحی و راه اندازی انواع وبسایت حرفه ای، طراحی لوگو و برندینگ و… – همراه باشید:

 

ترند طراحی لوگو

انواع ترند طراحی لوگو بر اساس استقبال و رویکردی که در دنیای لوگوها ایجاد شده است، پیش بینی و شناسایی می شوند و ممکن است بخشی از آنها حذف و یا تجدید شوند. به هر حال، در سال ۲۰۲۳ نیز پیش بینی می شود که ترند طراحی لوگو، چند سبک خاص را در بربگیرد که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.

نکته مهم این است که بدانید این ترندها کمک می کنند تا اگر قصد سفارش طراحی لوگو دارید، از سبک های جدید و مورد استقبال در دنیا، لوگوی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین اگر لوگوی برند و کسب و کارتان قدیمی شده است، بر اساس ترند طراحی لوگو در سال جدید، آن را نوسازی و ریدیزاین کنید.

 

انواع ترند طراحی لوگو در سال ۲۰۲۳

طرح های خلاقانه و منحصر به فرد

طراحی لوگوی خلاقانه

در سال ۲۰۲۳، احتمالا لوگوهایی را مشاهده کنید که هیچ جا و هرگز ندیده اید زیرا از اصول و سبک خاصی پیروی نمی کنند و در واقع بر اساس یک طراحی خلاقانه و منحصر به فرد می باشند. چنین ترند طراحی لوگو برای مشاغلی که تمایل دارند تفاوت هایشان را به نمایش بگذارند، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

طراحی لایه ای

طراحی لوگو لایه اییکی دیگر از انواع ترند طراحی لوگو در سال جدید، طراحی لایه ای یا لایه بندی است. این نوع طراحی شامل انواع اشکال، خطوط و نوشته می شود که به طور لایه ای در لوگو قرار می گیرند و حس عمیق بودن، کنتراست و هارمونی را ایجاد می کنند و سعی دارند تا منظور خاصی را به مخاطب انتقال دهند.

رنگ های روشن و پر جنب و جوش

رنگ های پرجنب و جوش در لوگو

این مورد کاملا سلیقه ای است و اگر به چنین ایده ای علاقه دارید و به انتخاب و استفاده از رنگ ها اهمیت می دهید، ترند طراحی لوگو با رنگ های روشن و پر جنب و جوش را انتخاب کنید. البته چند نکته بسیار مهم وجود دارد:

  • رویکرد کلی و ترند طراحی لوگو در سال های اخیر روی تک رنگ شدن لوگوها متمرکز بوده است. بنابراین با انتخاب یک رنگ روشن و پرجنب و جوش، چندان خلاف مسیر ترند طراحی لوگو حرکت نکرده اید اما بهتر است از چند رنگی بپرهیزید.
  • لوگوی سیاه و سفید انتخاب خیلی از برندهاست و همیشه جایگاه ویژه ای داشته است، اما رنگ برای برند شما می تواند نقش تعیین کننده ای در سرنوشت برند و کسب و کارتان داشته باشد.

مونوگرام

طراحی لوگو مونوگراممونوگرام یعنی یک یا چند حرف که نشان دهنده برند و نام کسب و کار شما هستند را به عنوان لوگو انتخاب کنید. بازگشت این ترند طراحی لوگو در سال ۲۰۲۳ چندان عجیب نیست؛ زیرا این نوع طراحی در قرن گذشته هم بسیار محبوب و مورد پسند بوده است.

اگر شما هم در صنعت طراحی داخلی ساختمان، دکوراسیون و یا حتی پوشاک و مد و امور مربوط به عروسی و… فعالیت می کنید، احتمالا این نوع لوگو می تواند انتخاب خیلی خوبی باشد.

اشکال هندسی

اشکال هندسی در لوگوهر لوگویی به یک نماد و نشانه نیاز دارد تا به صورت یک رمز باشد. اگر شما هم در برندتان چنین نماد و رمزی دارید یا نیاز دارید که داشته باشید، یک شکل هندسی مناسب برای طراحی لوگو انتخاب کنید. اشکال هندسی ساده و بدون پیچیدگی هستند و در عین حال مرموزند. پس انتخاب خوبی به عنوان ترند طراحی لوگو در سال ۲۰۲۳ خواهند بود.

فضای منفی

فضای منفی در طراحی لوگوترند طراحی لوگو در سال ۲۰۲۳، خلاقانه تر از سال های گذشته است و آن هم استقبال مجدد از طراحی هایی با فضای منفی است. فضای منفی در طراحی لوگو بسیار خلاقانه است و نشان از سرگرم کننده و غیر قابل پیش بودن برند شما خواهد بود. در فضای منفی، آرم و نشانه اصلی برند محو یا غیب می شود و بولد شدن طراحی پس زمینه، باعث تشخیص و دیده شده آرم اصلی می گردد.

مینیمال و حتی ناقص

لوگو خودروسازی کیا

یکی دیگر از انواع ترند طراحی لوگو، سبک مینیمال است. این مینیمال شدن تا حدی است که حتی ممکن است بخشی از لوگو یا تایپو گرافی آن را حذف کند تا سادگی آن  هر چه تمام تر شود. استقبال از سبک مینیمال از چند سال گذشته آغاز شده است و در سال ۲۰۲۳، احتمالا به اوج خود خواهد رسید و تغییر لوگوی برندهای بزرگ در دنیا نشان دهنده همین موضوع است.

 

طراحی وب سایت و طراحی لوگو حرفه ای با “مستر ای جی”

طراحی لوگو حرفه ای در تهران با بهترین قیمت

“مستر ای جی” سابقه ای طولانی در زمینه طراحی وب سایت و نیز طراحی لوگو دارد که همگی در همکاری با پروژه های بزرگ و موفق بوده است. نمونه های طراحی لوگوی تیم مستر ای جی برای کارفرمایان این مجموعه، بهترین و به یادماندنی ترین طرح ها بوده است که در طول سالیان در موفقیت برند و پیشبرد اهداف کسب و کار آنها سهیم بوده است.

مسیرهای ارتباطی شما با “مستر ای جی”

شماره تماس:  ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *