طراحی سایت ارزان هزینه طراحی سایت

هزینه طراحی سایت چقدر است؟ آیا طراحی سایت ارزان هم داریم؟ آیا می توان با هزینه کم، یک طراحی سایت ارزان و خوب با ویژگی های قابل قبول و مناسب را سفارش داد؟ اصلا آیا همه کسب و کارها به یک طراحی سایت پیچیده و سنگین نیاز دارند؟ آیا طراحی سایت ارزان هم می تواند نیاز کسب و کارها را برطرف کند؟

پاسخ همه این سوال ها و نکات مهم برای سفارش یک طراحی سایت ارزان و خوب را در ادامه به شما خواهیم گفت. پس با ما در “مستر ای جی” – یکی از برترین تیم های ارائه دهنده خدمات برنامه نویسی، طراحی سایت وردپرسی، طراحی لوگو و امور برندینگ و… – همراه باشید:

 

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

طراحی سایت

خیلی از صاحبان مشاغل و کسب و کارها، فکر می کنند این موضوع یک جواب معین و نرخ و تعرفه ثابت دارد. در حالی که این طور نیست و با توجه به عوامل مختلفی، هزینه طراحی سایت، می تواند از کم تا زیاد متغیر باشد. یعنی هم طراحی سایت ارزان داریم و هم طراحی سایت گران قیمت و با هزینه های بسیار بالا و سنگین!.

بنابراین همه چیز بستگی به نوع طراحی سایت و قابلیت ها و عملکردهای آن دارد که البته بر اساس نیازهای کسب و کارهای مختلف تعیین می شود.

 

عوامل موثر در افزایش قیمت و هزینه طراحی سایت کدام است؟

سبک طراحی سایت، کدنویسی بودن یا استفاده از قالب های طراحی آماده مانند وردپرس و…، قابلیت های مختلف سایت و عملکردهای آن مانند امکانات فراوان شامل چند زبانگی، اس ام اس پنل، درگاه پرداخت، امکان فروش اینترنتی، فرم های خاص نظر سنجی و ثبت نام و …، طراحی گرافیک حرفه ای، ریسپانسیو بودن، نوع هاست و دامنه و… ، همگی از عواملی هستند که می توانند در تعیین هزینه طراحی سایت موثر باشند. ضمن اینکه باید بگوییم حرفه ای بودن و میزان تجربه و تخصص تیم طراحی و توسعه وب سایت نیز در تعیین قیمت ها بسیار موثر و تعیین کننده می باشد.

اما با این وجود، حتی می توان از تیم های حرفه ای و باتجربه نیز، یک طراحی سایت ارزان قیمت را سفارش داد. چطور؟

می توان قابلیت ها را کمتر کرد و با طراحی ساده تر شروع کرد. برای طراحی سایت ارزان، انتخاب قالب وردپرسی بهتر است، زیرا کدنویسی بسیار زمانبر و هزینه بر است و به جز برای برخی مشاغل حساس، اصلا ضروری هم نیست. خلاصه می توان با تغییرات در سبک طراحی سایت، قیمت آن را پایین آورد و هزینه ها را کاهش داد.

 

آیا طراحی سایت ارزان، خوب و باکیفیت است و می توان برای شروع کسب و کارها به آن اتکا کرد؟

طراحی سایت ارزان

بله. طراحی سایت ارزان هم کاملا قابل اتکا است و می توان به آن اعتماد نمود. به هیچ وجه نباید فکر کنید که طراحی سایت ارزان یعنی اینکه بی کیفیت و ناقص و نامناسب است. بلکه طراحی سایت ارزان به این دلیل است که قابلیت های کمتر و محدودتری دارد و اتفاقا بسیاری از مشاغل در ابتدای راه، بهتر است با همین نوع شروع کنند.

نکته مهم:

طراحی سایت باید به گونه ای باشد که بعدها بتوان به آن قابلیت های مهم و پیشرفته تر را اضافه نمود. یعنی زیرساخت های آن باید آماده باشند تا بعدها بتوان به فراخور نیاز مشاغل، آن را ارتقا داد. این کار، یعنی مهیا کردن زیرساخت ها برای ارتقای سایت و افزودن قابلیت های پیشرفته تر را، فقط تیم های طراحی سایت حرفه ای و متعهد انجام می دهند. ممکن است یک طراحی سایت ارزان قیمت سفارش دهید اما بعدها به دلیل نبود این زیرساخت ها، نتوانید آن را ارتقا دهید و عملا نتوانید از سایت خود در آینده استفاده کنید.

بنابراین انتخاب تیم طراحی سایت، هر چند برای یک طراحی سایت ارزان، بسیار مهم و تعیین کننده است.

 

طراحی سایت ارزان و انتخاب یک تیم طراحی حرفه ای

به دلیل حساسیت هایی که کار طراحی سایت دارد و البته نیاز اساسی مشاغل و کسب و کارهای مختلف به اینکه حتما باید یک سایت خوب و باکیفیت راه اندازی کنند، انتخاب طراح سایت و تیم طراحی و پشتیبانی بسیار مهم و حساس است. حتی اگر به دنبال طراحی سایت ارزان هم هستید، باید به دنبال یک تیم طراحی حرفه ای و متعهد باشید. چون قطعا در مدت زمانی که سایتتان به پیشرفت های قابل قبولی دست پیدا می کند، نیاز خواهید داشت آن را ارتقا دهید و قابلیت های پیچیده ای به آن اضافه کنید.

از طرفی، کیفیت سایت نیز مهم است و در جلب رضایت کارفرما و کاربران نقش پررنگی دارد. یادتان باشد که ارتباط شما بعد از راه اندازی سایت با طراحان و توسعه دهندگان سایت قطع نمی شود و همچنان برای انجام امورات فنی روزانه و پشتیبانی از سایت و همچنین بحث های سئو و محتوا، نیاز دارید که این ارتباط را ادامه دهید تا سایت به موفقیت مورد نظرتان در زمینه کاری شما دست پیدا کند.

همه این ها یعنی شما باید یک تیم طراحی حرفه ای، متخصص و متعهد را پیدا کنید و سفارش طراحی سایت ارزان خود را به این تیم بسپارید.

تیم طراحی و توسعه سایت و پشتیبانی “مستر ای جی”

مستر ای جی

“مستر ای جی” سابقه ای بلند مدت در زمینه طراحی وب سایت و نیز طراحی لوگو دارد که همگی در همکاری با پروژه های بزرگ و موفق بوده است. از آنجا که تعهد و حرفه ای بودن، اصلی ترین معیار ما در ارائه خدمات است، همواره با رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان خود، افتخار این را داشته ایم که به تبلیغ و معرفی خود بپردازیم.

هدف ما، راه اندازی سایت در بالاترین سطح کیفیت و کارایی و در نهایت، به هدف رساندن سایت شماست و کمک به موفقیت شما در زمینه کسب و کار آنلاین. سال ها تجربه و انجام صدها پروژه موفق و درخشان، نقطه اعتمادی بی نظیر در حوزه طراحی سایت و خدمات وب، طراحی لوگو و برند و… می باشد که “مستر ای جی” را به یار همیشگی شما تبدیل کرده است.

حتما از دیدن نمونه کارهای “مستر ای جی” در زمینه طراحی وب، برنامه نویسی و همچنین طراحی گرافیک، لوگو، عکاسی و… شگفت زده خواهید شد.

مسیرهای ارتباطی شما با “مستر ای جی”

شماره تماس: ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴

تلگرام: ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *