لوگو اسم

لوگو اسم، از آن انتخاب هایی است که هر کسی در هر کسب و کاری که هست، باید به آن فکر کند. چون این مدل لوگوها به شدت جذابیت دارند؛ یعنی هم برای مالکین کسب و کار و هم مشتریان و مخاطبان آنها. زیرا یک نام و یک اسم را به نمایش می گذارد که می تواند حس افتخار یا کنجکاوی را در افراد مختلف برانگیزد. خب حالا بیایید دقیق تر درباره لوگو اسم صحبت کنیم.

پس با ما در “مستر ای جی” یکی از برترین ارائه دهنده های خدمات برنامه نویسی، طراحی سایت وردپرسی، طراحی لوگو و طراحی موشن گرافیک و… – همراه باشید تا شما را با لوگو اسم و مزایای آن و اینکه به درد چه کسب و کارهایی می خورد، بیشتر آشنا کنیم:

 

لوگو اسم چیست؟

لوگو اسم، نوعی لوگو است که از نام برند برای طراحی آن استفاده می شود. یعنی همان اسم برند، به شیوه های مختلفی که در حرفه طراحی لوگو تعریف شده است، به صورت لوگو طراحی می شود. معمولا از تکنیک تایپوگرافی برای طراحی لوگو اسم استفاده می کنند که باعث می شود شکل و شمایل آن اسم، به شیوه ای کاملا منحصر به فرد که تاکنون دیده نشده، طراحی شود و نقش ببندد.

انواع طراحی لوگو اسم

لوگو اسم برند – که شامل اسم کامل برند می باشد، مانند لوگوی گوگل یا کوکاکولا.

لوگوی گوگل

لوگو حروفی – که شامل بخشی از نام برند و یا حرف اول آن می باشد، مانند لوگوی رستوران های زنجیره ای مک دونالد.

لوگوی مک دونالد

لوگو ترکیبی اسم و تصویر – که در این نوع از نام برند در کنار یک تصویر ثابت که معمولا نماد برند نیز هست، استفاده می شود، مثل لوگوی برند ادیداس که دیگر همه آن را می شناسند.

لوگوی آدیداس

 

لوگو اسم به درد چه برندهایی می خورد و کدام برندها باید از لوگو اسم استفاده کنند؟

اینکه گفته می شود لوگو اسم به درد چه برندهایی می خورد، اصلا ربطی به نوع کسب و کار و حوزه ای که در آن فعالیت می کنید ندارد. بلکه بیشتر به نام برند مربوط می شود.

همیشه در توضیح جزئیات و تعیین مشخصات یک طراحی لوگوی خوب و مناسب، گفته ایم که سادگی، زیبایی و منحصر به فرد بودن از ملزومات آن است. بنابراین اگر نام یک برند دارای چنین مشخصاتی نباشد و نتوان روی آن به عنوان لوگو مانور داد، بهتر است به فکر انواع دیگر لوگوها باشید و یا اینکه از اول نام برند برای طراحی لوگو استفاده کنید.

 

نکات مهم در طراحی لوگو اسم

طراحی لوگو یک کار بسیار حرفه ای، هنری و خلاقانه است. برای خلق یک لوگو، باید تمام این ویژگی ها را در کنار هم داشت، یعنی هم مهارت و دانش تخصصی، هم هنر و هم خلاقیت و در این صورت طراحی لوگو به یک اثر ماندگار تبدیل خواهد شد. اما طراحی لوگو اسم نیز دارای تفاوت هایی با دیگر انواع لوگو است. بنابراین باید با تمرکز بیشتری روی طراحی های اینچنینی کار کرد. مثلا داشتن:

آشنایی و مهارت کامل در تایپوگرافی:

گفتیم که طراحی لوگو اسم با تکنیک تایپوگرافی انجام می شود. یعنی روشی که بتوان با آن، نوشته ها و حروف را به یک لوگوی تمام عیار تبدیل کرد. نوشته هایی که کاملا خوانا و زیبا باشند و از طرفی شبیه به هیچ خط و فونتی هم نباشند.

آشنایی با تکنیک های برتر و به روز:

اینکه طراح لوگو با متدها و تکنیک های روز و مدرن آشنایی داشته باشد، باعث می شود تا خلق یک لوگو اسم، تاثیرگذاری بیشتری در مخاطبین ایجاد کند و از طرفی لوگویی که طراحی می کند، به روز و کاملا مدرن باشد. تکنیک های قدیمی به درد همان قدیم می خورند و حتی لوگوهای قدیمی هم الان در حال به روزرسانی و آپدیت هستند.

آشنایی کامل با روانشناسی رنگ ها:

لوگو اسم از حروف تشکیل می شود و الِمان دیگری برای آن به کار نمی رود و یا اینکه خیلی کمتر در لوگو اسم می توان از نقش های دیگر و تصاویر استفاده کرد. بنابراین باید در طراحی لوگو، تمامی مهارت و تلاش یک طراح برای جذابیت و تاثیرگذاری لوگو به کار برود تا همان نمایش حرف و اسم، بتواند به خوبی در ذهن مخاطب نقش ببندد و البته مفهوم و پیام برند را نیز به آن برساند.

بنابراین به کارگیری درست رنگ ها و آشنایی کامل با روانشناسی رنگ ها باعث می شود تا تاثیرگذاری لوگو اسم بیشتر شود.

 

مستر ای جی – بهترین تیم ارائه دهنده خدمات حرفه ای طراحی سایت، طراحی لوگو و…

طراحی لوگو حرفه ای در تهران با بهترین قیمت

“مستر ای جی” سابقه ای بلند مدت در زمینه طراحی وب سایت و نیز طراحی لوگو دارد که همگی در همکاری با پروژه های بزرگ و موفق بوده است. نمونه های طراحی لوگوی تیم مستر ای جی برای کارفرمایان این مجموعه، بهترین و به یادماندنی ترین طرح ها بوده که در طول سالیان در موفقیت برند و پیشبرد اهداف کسب و کار آنها سهیم بوده است.

شغل طراحی لوگو با حس خلاقیت و هنر و نهایتا دانش گرافیک آمیخته شده است که “مستر ای جی” در طول این سال ها ثابت کرده که همه این ویژگی ها را در حد بهترین دارد.

مسیرهای ارتباطی شما با “مستر ای جی”:

شماره تماس:  ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴ 

واتس‌اپ:  ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *