طراحی لوگو حرفه ای در تهران با بهترین قیمت

طراحی لوگو حرفه ای یکی از ابتدایی ترین اقدامات و البته مهم ترین آنها برای برندسازی در یک کسب و کار است. شما برای دیده شدن و همچنین معرفی خود، نیاز دارید تا با یک طراحی لوگو حرفه ای ، محصول یا خدمات خود را متمایز و برجسته نمایید. هر چه این لوگو حرفه ای تر و خاص تر باشد، بهتر و بیشتر در ذهن مخاطب هدف و غیر هدف باقی می ماند.

بنابراین اگر در ابتدای شروع کار خود هستید و یا اینکه مالک کسب و کاری بدون لوگو و نشان می باشید، توصیه می کنیم حتما به دنبال یک طراح لوگو حرفه ای باشید تا کمک کند بهترین و مناسب ترین لوگو را داشته باشید. هزینه طراحی لوگو حرفه ای در تهران و دیگر شهرها می تواند متفاوت باشد که در ادامه دلایل آن را خواهیم گفت. پس با ما در “مستر ای جی” – بهترین شرکت خدمات طراحی سایت و طراحی لوگو حرفه ای در تهران – همراه باشید تا شما را با خدمات خود در زمینه طراحی لوگو حرفه ای با قیمت مناسب و… بیشتر آشنا سازیم :

 

اهیمت طراحی لوگو

طراحی لوگو حرفه ای با قیمت مناسب

یک طراحی لوگو حرفه ای می تواند به رونق و پیشرفت کاری شما کمک زیادی نماید. هدف از طراحی لوگو ایجاد هویت و خصوصی سازی در هر حوزه ای که فعالیت دارید، می باشد و لوگو نیز وظیفه اش همین است. یک طراحی لوگو حرفه ای می تواند ویژگی های فوق العاده ای که در پایین نوشته شده را به کسب و کار شما اضافه کند:

برندسازی بهتر و هدف دار

هویت بخشی و خصوصی سازی زمینه کسب و کار شما

ایجاد ارزش و اعتمادسازی در مخاطبین

موثر کردن تبلیغات (کمک به شناخته شدن برند و ماندگاری در ذهن مخاطب)

ایجاد حس انگیزه و رقابت بهتر با رقبا

و…

 

انواع طراحی لوگو حرفه ای – مستر ای جی

بهترین طراح لوگو حرفه ای در تهران

برای انتخاب یک طراح لوگو حرفه ای ، خوب است خودتان نیز با جزئیات این حرفه کمی بیشتر آشنایی پیدا کنید تا بتوانید بهترین انتخاب و تصمیم گیری را داشته باشید. طراحی لوگو در ۳ مدل انجام می شود که متقاضی با توجه به سلیقه و درخواست خودش می تواند یکی از آنها را انتخاب نماید. ضمن اینکه توصیه ها و پیشنهادات طراح لوگو نیز می تواند در انتخاب درست و موثر شما تاثیر مثبتی داشته باشد (البته انتخاب نوع لوگو می تواند در هزینه طراحی لوگو حرفه ای که  در نظر دارید نیز تاثیر مستقیم داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال یک طراحی لوگو حرفه ای با قیمت مناسب هستید و بودجه تان محدود است، پیشنهاد می دهیم حتما مطالب زیر را مطالعه فرمایید). لوگوها به صورت زیر هستند:

طراحی لوگو حرفه ای در مدل لوگو تایپ

این طراحی در بین مردم به طراحی لوگو اسم معروف است. در این سبک، طراحی لوگو روی اسم و نام برند شما انجام می شود، یعنی نامی که شما مد نظر دارید، به صورتی خاص و دارای هارمونی و با استفاده از تکنیک های مخصوص طراحی لوگو، به عنوان لوگو طراحی می شود. بعضی ها معتقدند که نوشته و حروف، چون دارای معنا هستند و خوانده می شود، تاثیرگذاری بیشتری در ماندگاری در ذهن افراد دارد.

طراحی لوگو حرفه ای در مدل لوگو تصویری

این مدل طراحی معمولا کمی چالش برانگیز است. زیرا انتخاب تصویر و اشکال برای لوگو، می تواند برای طراح و متقاضی کمی سخت باشد. اما معمولا با استفاده از آیکون ها، نمادها و اشکال و تصاویری که می تواند در حوزه کسب و کار شما اهمیت داشته باشد و مربوط به آن باشد، انجام می شود و اتفاقا، نتایج خوب و راضی کننده ای هم دارند.

طراحی لوگو حرفه ای در مدل لوگو تلفیقی

همان طور که از نام این مدل هم پیداست، سبکی به صورت تلفیقی از دو مدل بالاست. طراحی لوگو تلفیقی بسیار حرفه ای تر و البته زمان بر و دشوارتر است. چرا که هماهنگی و ایجاد هارمونی در نوشته ها و اشکال و… می تواند بسیار چالش برانگیز باشد.

چند نکته کوتاه و ساده برای انتخاب یک طراحی لوگو حرفه ای

همان طور که در بالا گفتیم، هزینه طراحی لوگو حرفه ای قطعا برای شما اهمیت دارد و به دنبال طراحی لوگو حرفه ای با قیمت مناسب هستید که البته پیشنهاد می کنیم در این مورد، خیلی هم سفت و سخت برخورد نکنید. چرا که شما فقط یک بار قرار است لوگو داشته باشید و بهتر است بودجه مربوط به این کار را با توجه به طراح لوگو و نوع طراحی لوگو که دوست دارید داشته باشید، در نظر بگیرید تا لوگویی عالی و کاملا مناسب و ماندگار داشته باشید. اما توجه به نکات زیر هم می تواند در سلیقه و درخواست شما تاثیرگذار باشد:

لوگو باید ساده باشد تا به سادگی در ذهن بماند. از انتخاب های شلوغ به غیر از موارد خاص پرهیز کنید.

لوگو باید معنا و مفهوم داشته باشد.

لوگو باید مربوط و مناسب با حوزه کسب و کار شما باشد.

لوگو باید خاص و متمایز باشد و شبیه به لوگوهای شناخته شده دیگران نباشد.

و در آخر اینکه، لوگو باید دوست داشتنی باشد. شما در نهایت قرار است سال ها با این لوگو کار کنید و شناخته شوید، پس باید بتوانید آن را کاملا دوست داشته باشید. طراح لوگویی انتخاب کنید که این لوگوی دوست داشتنی با تمام ویژگی های بالا را برای شما طراحی کند.

 

هزینه طراحی لوگو حرفه ای در تهران

هزینه طراحی لوگو حرفه ای در تهران

هزینه طراحی لوگو حرفه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه تیم طراحی چقدر زمان روی طراحی لوگو صرف کنند، چه تعداد اتود و نمونه طراحی به شما ارائه دهند و اینکه چقدر حرفه ای باشند و مهارت و تجربه کاری و سوابق طراحی لوگو داشته باشند، می تواند در تعرفه آنها تاثیر مستقیم داشته باشد. بنابراین به هیچ عنوان نباید تعرفه یک تیم را با تیم طراحی دیگر مقایسه نمایید بلکه باید با توجه به نمونه کارها، مهارت و سوابق آنها بسنجید. ضمن اینکه همان طور که گفتیم، تعرفه هر مدل طراحی و تعداد اتودی که به شما ارائه می شود، می تواند در هزینه طراحی لوگو در یک آژانس تبلیغاتی و طراحی واحد نیز اختلاف قیمت ایجاد کند.

چیزی که اهمیت دارد کیفیت کار و ارائه یک طراحی لوگو حرفه ای به معنای واقعی است. مستر ای جی هیچ پروژه ای را بدون رضایت مندی کامل مشتریان مجموعه خود به پایان نرسانده است. ما در “مستر ای جی”، افتخار همکاری در زمینه طراحی لوگو با برندهای بزرگ و نام آشنایی را داریم که می توانید نمونه کارها را در صفحه اصلی وبسایت MRAG.IR ملاحظه فرمایید.

خدمات تخصصی تیم “مستر ای جی” در زمینه طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو

طراحی ست اداری

ویرایش تصاویر و ساخت فتومونتاژهای حرفه‌ای

طراحی پوستر، طراحی بروشور و برندینگ

طراحی کارت ویزیت

طراحی جلد کتاب

تدوین و تولید ویدیو و موشن گرافی در سطوح کیفی و قیمتی مختلف و همچنین مشاوره و آموزش در زمینه طراحی

مستر ای جی در زمینه طراحی وبسایت و مخصوصا طراحی سایت فروشگاهی نیز به صورت حرفه ای فعالیت دارد که می توانید خدمات گسترده ما را در لینک زیر مشاهده فرمایید:

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با بهترین قیمت

هزینه طراحی لوگو حرفه ای در تهران با تیم “مستر ای جی”

برای اطلاع از قیمت ها و تعرفه ها می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر با مشاوران گروه طراحی “مستر ای جی” در تماس باشید. ما این اطمینان را به شما می دهیم که طراحی لوگو حرفه ای با قیمت مناسب را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

شماره تماس ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴

تلگرام @amirg93

واتس‌اپ ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴

اینستاگرام @mrag.ir

لینکدین amirganjavi

ایمیل info@mrag.ir

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *