تفاوت سایت فروشگاهی و سایت شرکتی

طراحی وب سایت برای کسب و کارهای مختلف، به یک نیاز اساسی و غیر قابل چشم پوشی تبدیل شده است. این روزها به هیچ عنوان نمی توانید کسب و کار موفقی را پیدا کنید که وب سایت نداشته باشد و یا اعلام کند که طراحی سایت، کمکی به پیشرفت و موفقیت آن کسب و کار نکرده است. شاهد این موضوع هم، راه اندازی میلیون ها سایت در دنیاست که مردم روزانه، زمان زیادی را برای وب گردی و جستجو و انجام امورات خود در این سایت ها می گذرانند.

وب سایت ها با توجه به زمینه کاربری و موضوعی که دنبال می کنند، به انواع مختلفی تقسیم می شوند. بین این تقسیم بندی ها، سایت فروشگاهی و سایت شرکتی فراگیری بیشتری پیدا کرده اند. با ما در “مستر ای جی” بهترین تیم طراحی وب سایت حرفه ای و برنامه نویسی – همراه باشید تا شما را با تفاوت سایت فروشگاهی و سایت شرکتی آشنا کنیم:

 

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

همان طور که مشخص است، سایت فروشگاهی در واقع یک فروشگاه مجازی است که قابلیت نمایش تمامی محصولات در آن وجود دارد. این قابلیت شامل مشخصات کالا، قیمت کالا، برندهای مختلف از یک نوع محصول و…. می باشد. راه اندازی سایت فروشگاهی کمک می کند تا مشتریان شما محدوده جغرافیایی وسیع تری داشته باشند و هر کسی که سلیقه اش با محصولات همخوانی دارد، به شما و فروشگاه تان متصل شود. در واقع با راه اندازی سایت فروشگاهی، شما می توانید هزاران هزار شعبه کوچک از فروشگاهتان را در همه نقاطی که به اینترنت دسترسی دارند، برپا کنید.

ویژگی های یک سایت فروشگاهی

طراحی ساده و روش استفاده آسان

مخاطب باید بتواند به راحتی و بدون نیاز به هیچ مهارت خاصی، از سایت فروشگاهی دیدن و خرید کند. هر نوع پیچیدگی در طراحی، مخاطب را از سایت فراری می دهد.

امنیت اطلاعات بانکی کاربر

ویژگی‌ های امنیتی یک سایت مانند گواهینامه SSL، فایروال و سامانه احراز هویت باعث می شود کاربران سایت فروشگاهی با اعتماد و اطمینان خاطر بیشتری از سایت فروشگاهی خرید کنند. بنابراین امنیت سایت و درگاه های پرداختی از مهم ترین ویژگی های یک سایت فروشگاهی محسوب می شود.

مشتری مداری

پاسخ دادن به سوالات مشتری، تحویل سریع و به موقع و ارائه محصولات باکیفیت می تواند از دیگر ویژگی های سایت فروشگاهی باشد که در موفقیت و افزایش درآمد آن کمک زیادی می کند. ضمن اینکه لازم است، همه محصولات دارای عکس های مناسب از ابعاد مختلف و همچنین معرفی کامل باشند. درست مانند حالتی که مشتری می خواهد به صورت حضوری خرید کند.

اعتماد سازی

از آنجایی که در سایت فروشگاهی، خرید انجام می شود و مشتری پول پرداخت می کند، لازم است که اعتماد سازی کامل انجام شود. البته راه اندازی سایت به خودی خود، یک روش بسیار عالی برای اعتماد سازی مشتریان است. زیرا برای راه اندازی سایت نیاز به مجوزهایی است که نشان از اعتبار صاحبان آن کسب و کار است.

 

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

منظور از طراحی سایت شرکتی، راه اندازی وب سایت برای شرکت های مختلف و اداره جات و… است. هر کسب و کاری برای حضور قوی تر و رشد کردن بین رقبا، نیاز دارد در دنیای مجازی و اینترنت حضور داشته باشد. وب سایت شرکتی یک نما از آن کسب و کار است و می تواند در اعتبار بخشی و جذب مخاطب هدف، بسیار عالی و کمک رسان باشد.

در صورت داشتن وب سایت، ارائه خدمات و محصولات به مخاطبان و کاربران بهتر و راحت تر خواهد بود. ضمن اینکه کاربران می توانند به راحتی با نوع خدمات، تعرفه ها، روند کاری و… آشنا شوند، بدون اینکه نیاز باشد به جایی مراجعه حضوری داشته باشند.

ویژگی های یک سایت شرکتی

طراحی جذاب و حرفه ای

محتوای حرفه ای و کاربردی

پاسخگویی آنلاین و امکان ارتباط با مشتری و مخاطبین

معرفی کامل شرکت و نوع خدمات و تعرفه ها

اعتماد سازی

 

مزایای راه اندازی سایت فروشگاهی و سایت شرکتی

مزایای داشتن سایت برای کسب درآمد بیشتر

مهم ترین مزیت راه اندازی سایت

مهم ترین مزیت طراحی وب سایت و راه اندازی سایت شرکتی و فروشگاهی، حضور در فضای اینترنت و جستجوی کاربران است که باعث معرفی شدن شما به مخاطبان هدف می شود. هر کسب و کاری که در دنیای مجازی حضور ندارد و مرجعی تخصصی و حرفه ای برای معرفی خود و عرضه خدمات و محصولاتش ندارد، عقب تر از رقبای خود است، حتی رقبای ضعیف و کم سابقه!

فعالیت ۲۴ ساعته

شما هرگز نمی توانید ۲۴ ساعت در روز کار کنید، اما سایت تان چرا! سایت در طول مدت ۲۴ ساعت شبانه روز در اختیار مشتریان شما باشد.

ارزانی و صرفه اقتصادی

آن طور که بسیاری از صاحبان مشاغل فکر می کنند که راه اندازی سایت و اقدام به طراحی وب سایت یک هزینه اضافی است و یا حتی در صورتی که ضرورت آن را بدانند، گمان می کنند که کاری پرهزینه و گران است، باید بگوییم که اصلا این طور نیست. طراحی وب سایت اصلا گران نیست و با توجه به مزایایی که دارد، اتفاقا بسیار هم ارزان است. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را مطالعه کنید تا به شما کمک بیشتری نماید:

هزینه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس – مستر AG

۸ دلیل برای اینکه چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

 

تفاوت سایت فروشگاهی و سایت شرکتی

طراحی وب سایت حرفه ای مستر ای جی

سایت فروشگاهی ساختار و طراحی بسیار ساده تری نسبت به سایت شرکتی دارد.

سایت فروشگاهی دارای امکاناتی جهت بازدید از محصولات و خرید می باشد و از طرفی سایت شرکتی دارای صفحاتی تخصصی مربوط به جزئیات کسب و کار آن می باشد که باعث می شود این دو نوع سایت تفاوت های اساسی با هم داشته باشند.

اهداف سایت فروشگاهی و سایت شرکتی متفاوت است و به همین خاطر بارگذاری مطالب و محتوا در آنها متفاوت می باشد. در سایت های شرکتی اطلاعات دقیق و پاسخ به پرسش ها و نیازهای کاربران مد نظر است (مطالب علمی و آموزشی و…) اما در سایت های فروشگاهی، ارائه محصولات جدید و عکس های آن بیشتر مورد توجه است.

اهداف سایت شرکتی با سایت فروشگاهی متفاوت است. سایت شرکتی صرفا برای کسب درآمد بیشتر فعالیت نمی کند و حفاظت از برند تجاری، تبلیغات، وسعت کسب ‌و کار و حفظ ارتباط با رقبا و شرکای تجاری در نقاط مختلف دنیا نیز از اهداف آن است. اما سایت فروشگاهی فقط به فروش بیشتر و جذب مشتری متمرکز است.

سایت شرکتی باید دقیق باشد و از ایده های خلاقانه و رعایت اصول سئو برای بالا رفتن رتبه خود کمک بگیرد. اما سایت فروشگاهی به غیر از سئو، به تبلیغات هم نیازمند است و البته کیفیت محصولات و نحوه تعامل با مشتری.

 

راه اندازی سایت فروشگاهی و سایت شرکتی حرفه ای با تیم” مستر ای جی”

سال ها تجربه و انجام صدها پروژه موفق و درخشان، نقطه اعتمادی بی نظیر در حوزه خدمات طراحی وب سایت، طراحی لوگو و برند، برنامه نویسی و… می باشد که “مستر ای جی” را به یار همیشگی شما برای متحول کردن کسب و کارتان تبدیل کرده است.

حتما از دیدن نمونه کارهای “مستر ای جی” در زمینه طراحی وب سایت، برنامه نویسی و همچنین طراحی گرافیک، لوگو، عکاسی و… شگفت زده خواهید شد.

شماره تماس:  ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴ 

واتس‌اپ:  ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *