بهترین طراح سایت و طراح لوگو

قبلا درباره اهمیتِ داشتن وب سایت برای رونق بخشیدن و پیشرفت کسب و کار صحبت کرده بودیم. حالا که تصمیم به راه اندازی یک سایت گرفته اید، باید به دنبال یک طراح سایت خوب باشید تا بتواند در رونق بخشیدن به کسب و کار شما و جذب مشتری و درآمد بیشتر به شما کمک کند و سایتی با اهداف متناسب با شغل شما طراحی نماید. این انتخاب، از تصمیم گیری شما برای داشتن سایت هم مهم تر است. چون کارها به دست طراح وب سایت است و دانش و تجربه او است که می تواند سایت شما را به یک موقعیت عالی برای کسب درآمد بیشتر و پیشرفت شغلی تان تبدیل کند.

اعتماد به تبلیغات هم کار خیلی درستی نیست و باید خودتان دست به کار شوید. ما در “مستر ای جی” به شما نکاتی را می گوییم که کمک می کند خودتان بتوانید یک طراح سایت خوب و حرفه ای پیدا کنید. قبل از انتخاب، این ۵ مورد را بدانید و درباره طراح مورد نظرتان بررسی نمایید:

 

هزینه طراحی سایت و بودجه شما!

بهترین شرکت طراحی سایت

اول از همه باید درباره بودجه ای که دارید، صادقانه شروع به جستجوی طراح مناسب نمایید. میزان اهمیتی که به سایت می دهید و نیازی که به سایت برای پیشبرد کارتان دارید را دقیقا بررسی کنید. یک نکته که لازم است درباره طراحان سایت بدانید این است که آنها بر اساس زمانی که روی کار شما صرف می کنند، به شما قیمت می گویند. اگر برای یک طراحی مشابه کسی به شما قیمت پایین تر اعلام می کند، حتما میزان زمانی که برای درک کار شما و تحقیق درباره آنچه که برای پیشرفت به آن نیاز دارید، زمان کمتری نسبت به بقیه است. ضمن اینکه باید بدانید حرفه ای ها بیشتر هم پول می گیرند. چون کار بدون عیب و نقص و در بالاترین استانداردها را به شما تحویل می دهند.

حتما از طراحان درباره قیمت ساعتی کارشان بپرسید و سوال کنید که مجموعا چه میزان زمانی برای طراحی سایت شما قرار می دهند.

 

پشتیبانی کامل و ۲۴ ساعته

طراحی سایت و راه اندازی آن پایان کار نیست. بعد از آن همیشه نیاز است که از سایت و مشکلاتی که ممکن است برای آن پیش بیاید، پشتیبانی مناسب صورت بگیرد. باید در این مورد هم مطمئن شوید و ببینید که طراح سایت و تیم او چگونه این کار را انجام می دهند. مسلما این کار نباید تعطیلات داشته باشد چون به کسب و کارتان ضرر می زند.

 

به نمونه کارهای طراح سایت دقت کنید

راه اندازی وب سایت

هر طراح سایتی، قطعا تجربه طراحی سایت دارد و شما اولین مورد نیستید. بنابراین نمونه کارهای او را بررسی کنید. به نمونه کارهایی که نزدیک به کسب و کار و هدف شما هستند، بیشتر دقت کنید. اما یادتان باشد که طراحان سایت با توجه به هر سلیقه و نیازی، می توانند سایت طراحی کنند. بنابراین اگر در نمونه کارهای یک طراح سایت چیزی که هم سلیقه شما باشد وجود نداشت، نگران نباشید. فقط کیفیت سایت مهم است و اینکه اگر خود شما آن سایت را داشته باشید، از داشتنش راضی بودید یا نه؟

 

توجه به میزان دانش و مهارت طراح سایت

کار طراحی سایت یک مهارت ثابت نیست که با یک بار یادگیری، بتوان تا سال ها از آن استفاده کرد. این شغل در هر لحظه تغییر و پیشرفت دارد و اطلاعات آن متغیر و پیشرونده هستند. طراح سایت باید با تمام ابعاد مربوط به شغلش آشنایی داشته باشد و کاملا به روز و آپدیت کار کند وگرنه عقب می ماند.

کافیست مهارت های طراح سایت را بررسی کنید و ببینید که چقدر در این شغل حرف برای گفتن دارد.

یک نکته بسیار مهم:

طراحی سایت چیزی نیست که شما بتوانید از جزئیات آن سر درآورید. یک سری امور پیچیده درباره زیرساخت های طراحی سایت وجود دارد که در نگاه اول و در مدت زمان ابتدایی استفاده از سایت به چشم نمی آید (یعنی می توان از کیفیت کار کم کرد در صورتی که در نگاه اول متوجه چنین موضوعی نشد). ولی با گذر زمان و وقتی که سایت به سوددهی و رشد رسید، نبود یک سری زیرساخت ها در سایت باعث ایجاد مشکلات فراوانی می شود که رفع آنها به این سادگی ها قابل انجام نیست و اصلا ممکن است برطرف نشود.

در درجه اول، نگاه طراح سایت باید زیرساختی باشد تا با گذشت زمان و تغییر در اهداف و کاربری سایت، ساختار مناسبی داشته باشد و امکان بازدهی مناسب و مطلوب از آن وجود داشته باشد. این نگاه زیرساختی طراح کمک می کند شما یک سایت عمری و پربازده داشته باشید.

 

درباره طراح سایت تحقیق کنید

پشتیبانی سایت

خب چه تحقیقی بهتر از این است که با صاحبان نمونه کارهای طراح سایت مورد نظرتان تماس بگیرید و از تجربه همکاری با آن طراح سوال کنید؟ چیزهایی که باید بپرسید این ها هستند:

از همکاری با آنها راضی هستید؟

آیا پروژه را به موقع و با بودجه ای که طی کرده بودید تمام کردند؟

آیا آنها هر آنچه را که قول داده بودند انجام دادند؟

آیا آنها پشتیبانی طولانی مدت خوب و مناسبی ارائه می دهند؟

 

خب حالا می توانید با استفاده از این اطلاعات و نکات، به انتخاب یک طراح سایت خوب و حرفه ای بپردازید. اگر شما هم موارد بیشتری می دانید، می توانید آنها را زیر همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

طراحی سایت یک هنر است که باید با تعهد و مهارت بالا انجام شود. “مستر ای جی” هیچ پروژه ای را بدون رضایت مندی کامل مشتریان به پایان نرسانده است. پشتیبانی حرفه ای و دائم هم از ویژگی های برتر این تیم طراحی حرفه ای است. حتما از دیدن نمونه کارهای “مستر ای جی” در زمینه طراحی وب، برنامه نویسی و همچنین طراحی گرافیک، لوگو، عکاسی و… شگفت زده خواهید شد.

شماره تماس ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴

تلگرام @amirg93

واتس‌اپ ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴

اینستاگرام @mrag.ir

لینکدین amirganjavi

ایمیل info@mrag.ir

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *