افزون های وردپرس و طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس یکی از فراگیرترین روش های راه اندازی سایت در کشور ما و البته در کل دنیاست. این روش به دلیل اینکه یک سیستم مدیریت محتوای آماده، جامع و البته ساده است، طرفداران بسیار زیادی دارد و همچنین باید بگوییم که در سال های اخیر، پیشرفت های زیادی برای ارتقای کیفیت و خدمات رسانی به کاربردان خود داشته است.

یکی از بهترین ویژگی های طراحی سایت با وردپرس، امکان اضافه کردن افزونه های وردپرس است که در انواع متعدد پولی و رایگان ارائه می شوند و آشنایی با آنها، می تواند در بهبود وضعیت سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر موثر باشد. با ما در “مستر ای جی”بهترین تیم ارائه دهنده خدمات طراحی سایت با ورپرس، برنامه نویسی، طراحی لوگو و… – همراه باشید تا شما را با ۵ افزونه برتر وردپرس آشنا سازیم:

 

افزونه Yoast SEO

افزونه سئو یوست

حتی اگر به مقدار خیلی کم با طراحی سایت با وردپرس آشنایی داشته باشید، قطعا با افزونه yoast آشنایی دارید. این پلاگین محبوب و جهانی به بیش از ۵ میلیون نصب در سایت های مختلف رسیده است که نشان از محبوبیت و البته کارایی ویژه آن است. با افزونه Yoast SEO می توانید:

مدیریت دقیق بر محتوای تولید شده در سایت

داشتن بهترین نتیجه از نظر کاربرد کلمه کلیدی و توضیحات متا و…

کنترل دقیق بخش های تاثیرگذار در محتوای متنی برای قابل قبول بودن در موتورهای جستجو

مدیریت لینک های سایت

و مدیریت ریدایرکت ها و چندین ابزار سئوی دیگر را در کنار هم داشته باشید.

پلاگین یوست دارای دو نسخه رایگان و پولی است که خب مسلما نسخه پولی آن بسیار کارآمدتر و با ویژگی ها و خدمات برتری نیز هست که توصیه می کنیم با توجه به نیازهای سایت، اقدام به نصب آن در طراحی سایت با وردپرس نمایید.

 

افزونه Rank Math SEO

افزونه رنک مث

افزونه Rank Math هم یک افزونه با همان ویژگی های افزونه Yoast است که انتخاب از بین این دو افزونه، تنها مربوط به سلیقه و تشخیص افراد است و نمی توان مزیت و برتری برای آنها در نظر گرفت. اما به طور کلی، باید بگوییم که رنک مث قدمت کمتری دارد و به همین دلیل ممکن است با بعضی از قالب های وردپرسی هماهنگ نباشد. اما در نسخه رایگان آن، خدمات بییشتری وجود دارد و همین موضوع باعث محبوبیت آن شده است.

 

افزونه All in One SEO Pack یا AIOSEO

All in One SEO Pack Pro

این افزونه بعد از افزونه یواست، محبوب ترین افزونه در طراحی سایت با وردپرس است که رکورد بیش از ۲ میلیون نصب را دارد. دلیل این محبوبیت زیاد، کاربری آسان آن است به گونه ای که یک مبتدی هم می تواند از آن به راحتی استفاده کند.

افزونه AIOSEO باعث می شود تمامی تنظیمات لازم برای بهینه سازی سئوی سایت به راحتی انجام شود. مواردی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، تنها بخشی از قابلیت های این افزونه است و بی جهت نیست که رقیب سرسخت افزونه پرنصب و محبوب یواست می باشد:

  • قابلیت اشتراک گزاری مطالب به صورت حرفه ای در شبکه های اجتماعی و پشتبانی و هماهنگی کامل با این شبکه ها
  • امکان اتصال به موتورهای جستجوگر Google و bing و ساختن نقشه سایت اختصاصی برای آنها
  • بهینه سازی تمام دسته بندی ها، برچسب ها، نظرات و…
  • قابلیت پشتیبانی از افزونه ووکامرس در سایت های فروشگاهی
  • بهینه سازی سئوی سایت
  • و…

 

افزونه WP Rocket

wp rocket افزونه

همیشه نیاز به یک افزونه برای افزایش سرعت سایت وجود دارد و برای طراحی سایت با وردپرس، این افزونه قطعا WP Rocket است. این افزونه کار خود را به خوبی انجام می دهد و موشک سایت وردپرسی را برایتان پرشتاب تر می کند. این افزونه می تواند از پهنای باند سایت بکاهد و در کنار دو افزونه قبلی یواست یا رنک مث، کمک موثری در سئو و بهبود آن می نماید.

با نصب wp rocket برای طراحی سایت با وردپرس خود، می توانید کش هایی را برای بالا رفتن سرعت بارگذاری صفحات، بهبود موتورهای جستجو و بهبود گفتگوهای داخل سایت ایجاد کنید. به محض فعال کردن افزونه، صفحه کش ایجاد و فعال می شود.

کش‌ ها یک نسخه از صفحات سایت را در خود ذخیره می کنند تا در هنگام بارگذاری مجدد، تعداد درخواست اطلاعات از سرور سایت کاهش یابد به همین دلیل، سرعت بارگذاری صفحات نیز بیشتر می شود.

 

افزونه WP Smush

پلاگین فشرده سازی عکس های سایت

یکی دیگر از افزونه هایی که برای طراحی سایت با وردپرس نقش کلیدی دارد و باعث افزایش سرعت سایت می شود، افزونه WP Smush است. تصاویر سایت باید باکیفیت و در عین حال حجم کمی داشته باشند تا سرعت بارگذاری آنها بالا و سئوی سایت از این نظر بهینه شود.

این افزونه را نصب کنید تا تمامی تصاویر سایت به صورت خودکار، فشرده و کم حجم شوند. ضمن اینکه این افزونه محبوب از همه فرمت های متداول تصاویر پشتیبانی می کند و مشکلی از این بابت پیش نمی آید.

 

افزونه Yoast SEO Woocommerce

افزونه یواست سئو ووکامرس

و اما یک افزونه فروشگاهی برای طراحی سایت با وردپرس که همان طور از نام آن مشخص است، تحت افزونه یواست نصب می شود. ووکامرس یک پلاگین فروشگاه ساز حرفه ای است و نسخه پرمیوم افزونه Yoast SEO نیز از بهترین ها در بهینه سازی سئو می باشد. بنابراین افزونه  Yoast SEO Woocommerce، یکپارچه سازی قابلیت سئو و فروشگاه سازی را با هم دارد.

این افزونه برای دیده شدن بهتر محصولات در موتورهای جستجو بی نظیر است و اگر قصد طراحی سایت با وردپرس برای کسب و کار و فروش محصولات خود را دارید، باید آن را نصب کنید. افزونه یواست سئو ووکامرس باید بعد از نصب نسخه پریمیوم یواست سئو نصب شود.

مطالب پیشنهادی “مستر ای جی”:

طراحی لوگو حرفه ای در تهران با بهترین قیمت

طراحی وب سایت شرکتی ریسپانسیو و حرفه ای

مراحل ثبت لوگو و نشان تجاری + مدارک مورد نیاز و هزینه ها

 

طراحی سایت با وردپرس – تیم تخصصی “مستر ای جی”

مستر ای جی

“مستر ای جی” سابقه ای بلند مدت در زمینه طراحی وب سایت و نیز طراحی لوگو دارد که همگی در همکاری با پروژه های بزرگ و موفق بوده است. نمونه های طراحی لوگوی تیم مستر ای جی برای کارفرمایان این مجموعه، بهترین و به یادماندنی ترین طرح ها بوده که در طول سالیان در موفقیت برند و پیشبرد اهداف کسب و کار آنها سهیم بوده است.

مسیرهای ارتباطی شما با “مستر ای جی”

شماره تماس:  ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴ 

واتس‌اپ:  ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *