راه اندازی سایت فروشگاهی و روشهای موفقیت آن

راه اندازی سایت فروشگاهی و داشتن وب سایت اختصاصی برای کسب و کار شما یک امتیاز ویژه برایتان محسوب می شود که می تواند شما را از تمام رقبایتان که در صنف شما فعالیت دارند، به طرز چشمگیری جلو بیندازد. اما یک سری اشتباهات کوچک و جزئی وجود دارند که به سایت شما اجازه رشد و کسب رونق بیشتر نمی دهند. در نتیجه، آن درآمد و افزایش مشتری و فروش بیشتر که به دنبالش بودید، محقق نمی شود.

در این صورت است که فکر می کنید این موضوع به دلیل این است که سایت یک مسئله بی اهمیت و ناکارآمد است و شما الکی برای آن هزینه کرده اید. اما واقعیت چیز دیگری است. چرا که خیلی ها با راه اندازی یک سایت حرفه ای و حساب شده، توانسته اند به درآمد و پول بیشتر برسند و اصلا نقطه ای برای گسترش کسب و کار آنها بوده است. پس با ما در در “مستر ای جی” – بهترین و حرفه ای ترین تیم ارائه دهنده خدمات وب – همراه باشید تا شما را با اشتباهات رایج که باعث شکست سایت فروشگاهی شما می شود، بیشتر آشنا کنیم:

 

انتخاب پلتفرم اشتباهی

انتخاب درست پلتفرم برای راه اندازی سایت

پلتفرم یک وب سایت، در واقع بستری است که سایت روی آن طراحی و اجرا می شود. هر پلتفرم دارای قابلیت هایی است که برای منظوری ویژه مناسب می باشد. انتخاب پلتفرم درست و صحیح در عملکرد، دسترسی، طراحی جذاب و نهایتا موفقیت سایت فروشگاهی شما بسیار موثر است.

سازندگان وب سایت های مختلف، اهداف گوناگونی را دنبال می کنند. از این رو برخی از آنها برای وبلاگ ها و برخی دیگر به استارت آپ های در حال رشد کمک می کنند. از آنجایی که ممکن است شما از این مسائل سر درنیاورید، بنابراین این مورد به تخصص، حرفه ای بودن و دیدگاه درست و متعهدانه طراحی سایت شما مربوط می شود. پس وظیفه اصلی شما در این زمینه، پیدا کردن یک طراح سایت برتر و کارکشته است، کسی که همه پروژه های او به ثمر نشسته است.

 

نداشتن استراتژی درست برای سئو و مقالات سایت

استراتژی برای سئوی سایت

درباره مقالات و مطالبی که شما در سایتتان قرار می دهید، یک بحث کاملا مهم وجود دارد. اول از همه اینکه خیلی ها به تمام موارد و حتی جزئیات سایت اهمیت می دهند، اما درباره سئو و مطالبی که باید روی سایتشان قرار دهند، بی تفاوت هستند.

اصلا فکر کنید که شما بهترین سایت با ویژگی های بسیار جذاب و کاربردی را توسط یک طراح سایت فوق العاده راه اندازی کردید. خب حالا چه چیزی باعث می شود که کاربر و بازدید کننده وارد سایت شما شود و با محصولات و خدمات شما آشنا شود؟ موتور جستجوگر گوگل! جهت اطلاع شما باید بگوییم که این موتور اصلا به شکل و شمایل سایت شما (که البته خیلی مهم است) اهیمت نمی دهد. فقط و فقط سئوی سایت است که مهم است، شامل:

کاربرد کلمات کلیدی

حرفه ای بودن نوشتار و رعایت اصول سئو

جدید و به روز بودن مطالب

داشتن استراتژی درست درباره قرار دادن منظم و دوره ای مطالب روی سایت.

 

اهمیت ندادن به مدیا

کاربران سایت

رسانه های اجتماعی و شبکه های مجازی یک بستر فوق العاده عالی برای افزایش درآمد شما و گسترش کسب و کارتان هستند. شما در رسانه های اجتماعی می توانید با مخاطبتان ارتباط تنگاتنگ برقرار نمایید و سلیقه و تقاضای او را بیشتر بشناسید. حتی اگر خودتان پیجی فعال و پرمخاطب ندارید، می توانید از طریق پیج های دیگر و اطلاعاتی که از آنها دریافت می کتید، متوجه این موضوع شوید. پس فقط به سایت و فضای وب اکتفا نکنید. زیرا بسترهای دیگری هم وجود دارند که به همان اندازه مهم هستند.

مثلا اینکه بلاگرهای پرمخاطب و فعال در زمینه کسب و کار خود را دنبال کنید و ببینید که آنها چه چیزهایی را بیشتر تبلیغ می کنند؟ امسال چه چیزی مد شده است؟ در این صورت می توانید سلیقه جامعه هدفتان را بفهمید و روی آن فوکوس کنید. چرا که خریداران آنلاین شاپ ها، اول از همه درباره چیزی که می خواهند بخرند در اینترنت و گوگل سرچ می کنند، بنابراین فرصت مناسبی است که شما هم محصولاتی هم ردیف و هم کیفیت و حتی بهتر را به آنها در محیط وب نشان دهید.

 

پاسخ نامناسب و اهمیت ندادن به خواسته کاربر

ماندن یا خروج از سایت

اینکه کاربر شما برای هدف خاص و روشنی وارد سایت شما می شود، یک مسئله مهم است و فکر نکنید که می توانید با کلید واژه های مد نظر او، محصولات و اطلاعات مد نظر خودتان را به او القا نمایید. چون تحقیقات نشان داده که در صورت چنین وضعیتی فورا سایت شما را ترک می کند.

شما باید پاسخ مناسب کاربر را به او بدهید تا در سایتتان بماند و در کنار آن به صورت هوشمندانه و البته خلاقانه به تبلیغات بپردازید تا هدف شما را هم ببیند. کافیست کمی در پاپ آپ ها جذابیت و کلمات متقاعد کننده و عکس های شیک و پر زرق و برق به کار ببرید، کار تمام است.

 

تیم طراحی سایت و پشتیبانی “مستر ای جی”

شما برای تمامی خدماتی که برای سایت خود نیاز دارید، باید به یک تیم حرفه ای و کاردرست مراجعه نمایید تا رضایت شما در هر زمینه را فراهم کنند. از آنجا که تعهد و حرفه ای بودن، اصلی ترین معیار ما در ارائه خدمات است، همواره با رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان خود، افتخار این را داشته ایم که به تبلیغ و معرفی خود بپردازیم.

هدف ما، به هدف رساندن سایت شماست و کمک به موفقیت شما در زمینه کسب و کار آنلاین تان. سال ها تجربه و انجام صدها پروژه موفق و درخشان، نقطه اعتمادی بی نظیر در حوزه خدمات وب، طراحی لوگو و برند و… می باشد که “مستر ای جی” را به یار همیشگی شما تبدیل کرده است. حتما از دیدن نمونه کارهای “مستر ای جی” در زمینه طراحی وب، برنامه نویسی و همچنین طراحی گرافیک، لوگو، عکاسی و… شگفت زده خواهید شد.

شماره تماس مستقیم: ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴

تلگرام @amirg93

واتس‌اپ ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴

اینستاگرام @mrag.ir

لینکدین amirganjavi

ایمیل info@mrag.ir

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *