راه اندازی سایت و طراحی سایت برای پیج های فروشگاهی

حتما شما هم دیده اید که پیج های فروشگاهی بزرگ و پردرآمد در اینستاگرام، دارای وب سایت شخصی هستند و آنلاین شاپ خود را از طریق سایت شان مدیریت و کنترل می کنند؟ به نظر شما چرا باید این پیج ها با درآمد بسیار بالا و فالوئر زیاد، به داشتن سایت اهمیت دهند؟ قطعا دلیل این موضوع، مزیت های فوق العاده ای است که یک سایت فروشگاهی در اختیار آنها قرار می دهد.

شما هم صاحب یک کسب و کار فروشگاهی در اینستاگرام هستید؟ پس لازم است این مطلب را تا انتها بخوانید و با ضرورتِ داشتن سایت برای آنلاین شاپ ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک در فضای مجازی آشنا شوید:

 

سایت شما ۲۴/۷ است!

ساعت کاری

۲۴/۷ یعنی ۲۴ ساعت در ۷ روز هفته. شما هر چقدر که تایم کاری خود را افزایش دهید و افراد بیشتری را به عنوان ادمین به کار بگیرید، باز هم نمی توانید مزیت ۲۴/۷ را برای کسب و کارتان ایجاد کنید. اما یک سایت فروشگاهی به راحتی می تواند این مزیت را داشته باشد. تمامی اطلاعات مربوط به موجودی اجناس، امکان خرید آنلاین و پرداخت مطمئن و ایجاد سفارش، در همه اوقات روز در سایت شما برای مشتریان وجود دارد.

سایت فروشگاهی به صورت خودکار همه اطلاعات را ارائه می دهد و جنس را برای شما می فروشد، حتی زمانی که شما و تمام ادمین هایتان خواب هستید!

 

مشتریان جدید و بیشتر

در اینستاگرام چقدر فالوئر دارید؟ آیا همه آنها خریدار واقعی هستند؟ آیا آنها فعال هستند و پیج شما را بررسی می کنند؟ آیا آنها دائما جدید و بیشتر می شوند؟ قطعا خیر!

سایت فروشگاهی می تواند محصولات و صفحات و اجناس مختلف شما در اختیار هر جستجوگر اینترنت (در هر کجای کشور) قرار دهد و آنها را تبدیل به مشتری شما نماید. بیشتر افراد قبل از خرید، حتما در اینترنت درباره چیزی که می خواهند بخرند، سرچ می کنند و این در حالی است که پیج ایسنتاگرام شما نمی تواند در جستجوی گوگل قرار بگیرد.

بهترین طراح سایت – ۵ نکته برای کمک به رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ

 

سرمایه کمتر و هزینه های پایین تر

بودجه و سرمایه کار

با داشتن یک سایت فروشگاهی، نیاز به داشتن یک مغازه و فروشگاه نخواهید داشت. هزینه های اضافی مربوط به داشتن کارمند و ادمین از بین می رود. محبوبیت اجناس و میزان فروش آنها (اطلاعاتی که سایت فروشگاهی می تواند در این زمینه ها به شما ارائه کند، بسیار کامل و جامع است و راهنمای خیلی خوبی برای کسب درآمد و فروش بیشتر خواهد بود)، کاملا برایتان مشخص می شود و دیگر نیاز به انبار کردن اجناسی که دیر فروش می روند نخواهید داشت و سرمایه تان نمی خوابد.

تبلیغات و بازایابی برای سایت فروشگاهی در بستر وب بسیار کمتر از اینستاگرام است و از طرفی بازخورد آن، جذب کاربر بیشتر و از همه مهم تر، وسعت دیده شدن کسب و کار شما بسیار بیشتر خواهد بود.

 

سایت ها سریع تر و جذاب ترند

طی یک خرید ایسنتاگرامی، مشتری باید با ادمین در چند نوبت که معلوم هم نیست چقدر این روند طول می کشد، در ارتباط باشد. پرسیدن اطلاعات محصول، قیمت، کیفیت، آدرس و شماره حساب و از همه مهم تر اینکه آیا موجودی آن کالا تمام نشده و رنگ و سایز و خلاصه هزاران دردسر ریز و درشت دیگر که برای خریدار و فروشنده سخت، زمان بر و کلافه کننده است.

اما سایت فروشگاهی تمامی این اطلاعات را در یک نگاه در اختیار خریدار قرار می دهد و خریدار رضایت بیشتری از خرید خود خواهد داشت.

(قطعا این موضوع یکی از اصلی ترین دلایلی است که پیج های بزرگ اینستاگرامی را مجبور به راه اندازی سایت نموده است، زیرا ارتباط از طریق دایرکت اینستاگرام یا حتی واتساپ بسیار مشکل است آن هم برای همه که معلوم نیست اصلا خریدار باشند یا نه).

تاثیر طراحی لوگو در سودآوری بیشتر و موفقیت در کار

 

اعتماد بیشتر

خرید آنلاین و اعتماد مشتری

اینکه مشتریان به سایت های فروشگاهی اعتماد خیلی بیشتری دارند و خرید از آنها را بسیار مطمئن تر از آنلاین شاپ های اینستاگرام می دانند، یک واقعیت غیر قابل انکار است. به هر حال قوانین مربوط به راه اندازی سایت، آغاز فعالیت به عنوان فروشگاه اینترنتی و مقدمات لازم برای داشتن سایت، خودش یک اعتبار اولیه است که امکان پیگیری و اعتمادسازی را به مشتریان و خریداران می دهد. در حالی که در اینستاگرام هیچ کدام از این مراحل وجود ندارد و اعتماد کردن بسیار سخت است.

 

کسب درآمد جانبی

با داشتن یک سایت پربازدید (و سئو شده)، می توانید درآمدهای جانبی هم داشته باشید. بازار تبلیغات اینترنتی در وب سایت ها خیلی داغ است و این می تواند یک مزیت عالی در کنار فروش اینترنتی شما باشد. برعکس پیج های اینستاگرامی که وجود تبلیغات، مخصوصا در پیج های فروشگاهی که خودشان نیازمند تبلیغات و دیده شدن هستند، آزار دهنده و البته مسخره است و وقت فالوئر را می گیرد. چون باید طی یک پست یا استوری به بیننده منتقل شود. سایت ها می توانند در هر نقطه از گوشه و کنار صفحه اصلی یا فرعی و در دل مطالب دیگر خود، بدون سر و صدا تبلیغ کنند و اتفاقا با جلوه های بصری، بازخورد بهتر و بیشتری بگیرند.

 

 فروش هدفمند

فروش هدفمند

سایت شما مشتریان را بر اساس اطلاعاتی که وارد آن شده اند، آنالیز می کند. مثلا در کنار خرید یک محصول مانند تلویزیون، می تواند محصولات جانبی را به مشتری معرفی نماید و این یعنی افزایش فروش. در فروش اینستاگرامی، نمی توان مشتری را ترغیب به خرید بیشتر کرد اما در سایت های اینترنتی این کار یکی از جالب ترین بخش های آن است.

 

طراحی سایت و خدمات پشتیبانی سایت

“مستر ای جی” برند تخصصی و شخصی جناب آقای امیر گنجوی، یکی از طراحان برتر و جوان کشور است که حتما از دیدن نمونه کارهای ایشان در زمینه طراحی وب، برنامه نویسی و همچنین طراحی گرافیک، لوگو، عکاسی و… شگفت زده خواهید شد. انجام طراحی سایت و پروژه های فروشگاهی و تجاری بسیار موفق و درخشان، تنها گوشه ای از خدمات مستر ای جی است که می توانید نمونه کارهای MRAG را بررسی نمایید.

شماره تماس ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴

تلگرام @amirg93

واتس‌اپ ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴

اینستاگرام @mrag.ir

لینکدین amirganjavi

ایمیل info@mrag.ir

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *