ویژگی های یک سایت حرفه ای

قبل از سفارش سایت حرفه ای ، باید به عنوان یک کارفرما که قصد راه اندازى سایت براى کسب و کار خود را دارید، آگاهى لازم در این زمینه را به دست بیاورید. آشنایى با ویژگى هاى سایت حرفه ای، کمک مى کند بتوانید در انتخاب طراح سایت خبره و باتجربه، عملکرد بهترى داشته باشید و بهترین فرد و تیم را برای راه اندازی یک سایت کاری یا فروشگاهی انتخاب نمایید.

با ما در “مستر اى جى”ارائه دهنده برتر خدمات طراحى سایت و طراحى لوگو – همرا باشید تا شما را با ویژگى هاى یک سایت حرفه ای بیشتر آشنا کنیم:

 

سفارش طراحى سایت حرفه ای

یکى از مهم ترین اقداماتى که مى توانید در جهت افزایش موفقیت و گسترش کسب و کار خود انجام دهید، پیدا کردن یک طراح سایت حرفه ای، باتجربه و ماهر برای ایجاد یک وب سایت تخصصی است. براى اینکه بتوانید یک طراح سایت خوب و متعهد پیدا کنید، لازم است که با ویژگى هاى سایت حرفه ای تا حدودی آشنایی باشید تا بتوانید نمونه کارهاى طراحان را به درستى بررسى و ارزیابى نمایید. بهترین سایت ها، آنهایى هستند که هم از لحاظ زیرساخت ها و هم از لحاظ طراحى و مدیریت سایت، موفق و کارآمد باشند. یک سایت حرفه اى و موفق، داراى ویژگى هاى زیر است:

نقشه راه و ایجاد برنامه اصولى و منطقی

صفحه آرایی زیبا در سایت

اولین مورد این است که با توجه با نیازها و بودجه موجود، بهترین و اصولى ترین نقشه راه ایجاد شود. یک برنامه دقیق و پلن کامل برای چیزى که باید سایت طبق آن طراحى شود، نیاز است تا بهترین کارایى و موفقیت حاصل شود.

خرید هاست و دامنه مناسب و باکیفیت

هاست و دامنه از اصلى ترین زیرساخت هاى یک وب سایت هستند. دامنه همان آدرس اینترنتى سایت شماست که باید به بهترین نحو ممکن انتخاب و تعیین شود، زیرا امکان تغییر آن وجود ندارد. اما درباره هاست، باید بگوییم که همان بسترى است که سایت شما روى آن سوار مى شود. بنابراین امکان تغییر آن وجود دارد و بهترین روش این است که با مشورت طراح خود و تخمین میزان بازدید از سایت، نوع هاست مناسب با سایت را خریدارى نمایید. مهمترین نکته این است که خدمات دهى هاستینگ، مناسب و باکیفیت باشد. کیفیت و سرعت سایت از بهترین روش های ایجاد رضایت در مخاطبین می باشد.

استفاده از پروتکل هاى امنیتى در سایت حرفه ای

یکی از ویژگى های سایت هاى برتر و تراز اول این است که پروتکل هاى امنیتى در تمام بخش هاى سایت اجرا شده است. مخصوصا اگر سایت فروشگاهى دارید و نیاز به ثبت اطلاعات بانکی در آن وجود دارد، مهمترین نکته این است که کاربران بتوانند به امنیت سایت و اطلاعاتشان اعتماد کنند. بنابراین از ابتدا باید به این موارد به خوبی توجه شود.

صفحات درباره ما و تماس با ما

در هر سایتى، این دو بخش داراى بیشترین میزان بازدید هستند، زیرا یکى از روش هاى مهم در اعتمادسازى براى مخاطبین و کاربران مى باشد. بنابراین توجه به درج اطلاعات دقیق در این صفحات، هم باعث اعتمادسازى می شود و هم در افزایش فروش و جذب مخاطب موثر است.

نکته:

اطلاعات مندرج در تمامى بخش هاى سایت باید کاملا صحیح و منطبق با واقعیت باشد، وگرنه تاثیر معکوس خواهد داشت. این موضوع در روند برندسازى کسب و کارها بسیار بااهمیت است.

توجه به زیرساخت هاى مناسب در سایت

یکى دیگر از ویژگى هاى سایت حرفه ای این است که قابلیت ارتقا داشته باشند. شاید در ابتداى راه، نیاز به خیلى از موارد روتین در سایت وجود نداشته باشد و یا اصلا بودجه مناسب با آن نیز در دسترس فرد متقاضى سایت نباشد، اما بسیار مهم است که زیرساخت هاى سایت قابلیت ارتقا داشته باشند و بتوان در آینده سایت را با امکانات بالاتر تکمیل نمود.

نکته مهم:

این مسئله به هیچ عنوان در معرض دید کارفرما نخواهد بود و ارتباط مستقیم با میزان تعهد طراح سایت دارد. چیزی که تیم طراحی مستر ای جی بسیار به آن پایبند می باشد و در سابقه کاری آن به وضوح به چشم می خورد، کیفیت برتر و تعهد حرفه ای است.

صفحه آرایى جذاب و ریسپانسیو بودن سایت حرفه ای

طراحی سایت ریسپانسیو و حرفه ای

زیبایى صفحات و بخش های مختلف سایت و راحت بودن بازدید از آن، باعث مى شود کاربران بیشترى به سایت بیایند و از آن دیدن کنند. اینکه سایت شما چقدر جذاب باشد و چقدر براى مخاطب کشش داشته باشد، ارتباط مستقیمى با حرفه اى بودن طراح شما و تیم پشتیبانی از آن دارد.

ریسپانسیو بودن سایت نیز دیگر تبدیل به یک ضرورت برای سایت ها شده است چرا که طبق آمار، بیش از ۵۰ درصد از بازدیدهای سایت های مختلف از طریق گوشی موبایل صورت می گیرد. بنابراین بسیار مهم است که سایت حرفه ای شما، برای نمایش در ابعاد و اندازه های گوناگون صفحه مانیتور کامپیوتر، موبایل و تبلت بهینه سازی شده باشد.

ضرورت طراحی مجدد لوگو – همه چیز درباره ریدیزاین

 

 مستر ای جی؛ بهترین تیم ارائه دهنده خدمات طراحی سایت حرفه ای وردپرسی، پشتیبانی سایت و…

مستر ای جی

“تیم مستر ای جی” دارای سابقه ای طولانی در زمینه خدمات طراحی وب سایت، برنامه نویسی و طراحی لوگو است که همکاری زیادی با برندها و مشاغل موفق گوناگون را در کارنامه خود ثبت نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت حرفه ای، طراحی لوگو، پشتیبانی سایت و تولید محتوا و…، می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر اقدام بفرمایید:

مسیرهای ارتباطی شما با “مستر ای جی”:

شماره تماس:  ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴ 

واتس‌اپ:  ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *