روشهای کسب درآمد از وب سایت

از روش های کسب درآمد از وب سایت باخبر هستید؟ اگر وب سایتی دارید که فعال است و روزانه بازدید کننده های زیادی دارد، می توانید آن را به یک منبع کسب درآمد تبدیل کنید و با روش هایی که در ادامه به شما می گوییم، کسب درآمد از وب سایت خود را شروع نمایید.  در واقع انگیزه خیلی از افرادی که اقدام به راه اندازی وب سایت می کنند نیز همین است. کسب درآمد از وب سایت یک روش بسیار عالی و پولساز است و می توانید آن را امتحان کنید.

پس با ما در “مستر ای جی”بهترین تیم خدمات طراحی وب سایت و پشتیبانی فنی و محتوایی سایت همراه باشید تا روش های جالب کسب درآمد از وب سایت را به شما بگوییم:

 

تبلیغات کلیکی

راه اندازی وب سایت و کسب درآمد

تبلیغات کلیکی به این معنا هستند که شما تبلیغ را در سایت خود قرار می دهید و به ازای هر کلیک روی آن تبلیغ، مزد می گیرید. بنابراین لازم است که سایت شما بازدید کننده هایی داشته باشد که صفحات مختلف وب سایت را بخوانند و برای آن وقت بگذارند. موضوع بعدی این است که محتوا و زمینه وب سایت شما با تبلیغی که قرار می دهید، همسو باشد. یعنی اگر شما سایتی در رابطه با موضوعات آرایشی و بهداشتی دارید، مسلما قرار دادن تبلیغات بنری و… که درباره فروش لوازم آرایشی و بهداشتی است، جذابیت بیشتری برای مخاطب دارد و کلیک بیشتری را نصیب شما می کند.

شرکت های تبلیغاتی زیادی هستند که می توانید به آنها درخواست همکاری در تبلیغات را بدهید.

 

راه اندازی انجمن های گفتگو در وب سایت

می توانید با استفاده از افزونه bbpress در وب سایت خود، انجمن های گفتگو برپا کنید و بابت مشارکت افراد در آن، حق عضویت بگیرید. خب مسلم است که انجمن گفتگویی که راه اندازی می کنید، باید حرفه ای و تخصصی باشد و اطلاعات مفیدی در آن گذاشته شود تا افراد ترغیب شوند برای آن پول بپردازند.

مثلا اگر در این انجمن گفتگو؛ مباحث فنی دقیق و کاربردی مرتبط با مشاغل مختلف ارائه شود که افراد نیازمند به یادگیری آن باشند و یا امکان دانلود مقالات آموزشی یا نسخه های جدید نرم افزارها و… وجود داشته باشد، افراد بیشتری در آن عضو خواهند شد.

 

پکیج های تبلیغاتی

کسب درآمد از اینترنت

اگر سایت شما پربازدید است، دیگر لازم نیست در تبلیغات کلیکی مشارکت کنید. شما می توانید پکیج های تبلیغاتی منحصر به فرد خود را داشته باشید. مثلا به ازای تبلیغات در هر صفحه (نرخ صفحه اول سایت با دیگر صفحات متفاوت است) از وب سایت خود و نیز مدت زمان نمایش آگهی در سایت، مبلغ ثابتی را تعیین کنید.

مسلما کسب درآمد از وب سایت به این شکلی که گفته شد، نیازمند این است که شما سایتی پربازدید با محتوای جذاب داشته باشید که البته دور از دسترس نیست.

 

اگر تخصص دارید، آن را بفروشید!

منظور ما از کسب درآمد از وب سایت، فقط تبلیغات نیست و اصلا خیلی از افراد شاید وقت یا تخصص کافی برای گرفتن تبلیغات را نداشته باشند. یکی از روش های کسب درآمد از وب سایت، فروش پکیج های آموزشی، جزوات و ویدیوهای کاربردی است. مثلا اگر شما یک معلم فیزیک هستید که وب سایتی دارید و در آن به خوبی فعالیت می کنید و مخاطب هدف مناسبی دارید، می توانید جزوات آموزشی و ویدیوهای جذابی از آموزش فیزیک تهیه کنید و آن را در وب سایت خود بفروشید.

در این روش، باید بتوانید ویدیوها و محتوای آموزشی کاربردی و موثر تولید کنید. روش دیگری که می توانید از طریق آن، کسب درآمد از وب سایت داشته باشید، دریافت حق مشاوره است. خیلی از افراد ممکن است به تخصص و راهنمایی و مشاوره های شما در هر زمینه که فعالیت می کنید، نیاز داشته باشند و وب سایت شما، بستر خوبی برای جذب این افراد می باشد. مشاوره های آنلاین یکی از روش های کسب درآمد پرسود است.

 

همکاری در فروش

درآمدزایی با وب سایت

احتمالا شما هم با این روش بازاریابی آشنایی دارید. در این روش، شما تبلیغات فروش یک محصول از سایت دیگر (مانند دیجی کالا) را در سایت خود قرار می دهید و در صورت کلیک خوردن لینک آن تبلیغ در سایت شما و خرید توسط مشتری، درصدی از سود فروش آن به شما تعلق می گیرد. هر چه محصولی که در فروش آن مشارکت می کنید، نزدیک به محتوای سایت شما باشد، احتمال موثر بودن تبلیغات آن و کسب درآمد از وب سایت تان بالاتر می رود.

حتی می توانید مستقیما محصولات مورد نظر را معرفی نمایید تا بازدیدکننده های سایت، به خرید آن ترغیب شوند.

 

فروش مستقیم محصولات

روش پرسود دیگری که می توان برای کسب درآمد از وب سایت به آن فکر کرد، فروش مستقیم محصولات است. البته این موضوع می تواند به صورت گسترده و حرفه ای و در قالب یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین شاپ باشد که در این صورت شما باید توانایی لازم برای گرداندن یک فروشگاه مجازی را داشته باشید و از ابتدا، یک فروشگاه اینترنتی راه اندازه کنید.

اما روش دیگر می تواند فروش یک محصول خاص و مرتبط با حوزه فعالیت سایت شما باشد. یعنی مثلا اگر سایت شما درباره بازی های رایانه ای و… است، در آن به صورت اختصاصی بازی های مختلف بفروشید. در این صورت درآمد شما به دلیل اینکه مخاطب هدف فعال و وفادار خود را دارید، خیلی هم بالا خواهد رفت.

 

روش های موثر دیگر در کسب درآمد از وب سایت

وب سایت کاری و کسب درآمد با آن

قرار دادن رپورتاژ آگهی و تبلیغات متنی جهت لینکسازی سئو برای سایت دیگر

فروش کوپن های تخفیفاتی مختلف

فروش اشتراک پادکست

نقد و بررسی محصولات مختلف به صورت تخصصی یا عمومی (مشابه شغل بسیاری از بلاگرهای اینستاگرام)

فروش مقاله یا ویدیوهای اختصاصی

و حتی فروش وب سایت خود به دیگران

نکته:

فروش وب سایت البته نمی تواند به عنوان روش کسب درآمد از وب سایت عنوان شود اما روش بسیار جالبی برای کسب درآمد است. اگر سایت شما ترافیک بالایی دارد و روزانه بازدید کننده های زیادی به آن مراجعه می کنند، می توانید آن را به قیمت بالایی به افرادی که دنبال وب سایت حاضر و آماده هستند بفروشید. البته با این روش، دیگر سایت پولساز خود را از دست می دهید.

 

سخن پایانی

کسب درآمد از وب سایت می تواند هم یک روش اصلی برای درآمدزایی باشد و هم یک روش جانبی. یعنی شما می توانید وب سایت بزنید تا با فعالیت در آن به درآمدزایی برسید و هم می توانید در کنار یک وب سایت، درآمدزایی داشته باشید. تمام این ها به زمینه فعالیت شما بر می گردد. اما باید بدانید که لازمه تمام روش هایی که در بالا گفته شد و نیز روش های دیگری که فرصت بازگو کردن آن ها در این مقاله نبود، این است که شما سایتی فعال، جذاب و پرمخاطب داشته باشید.

اگر هنوز برای کسب و کار خود وب سایت اختصاصی راه اندازی نکرده اید، باید بدانید که از رقیبان خود بسیار عقب ترید حتی اگر سابقه بیشتر و کیفیت کار برتری داشته باشد. بر اساس آمار و تحقیقات، مردم برای هر چیز کوچک و جزئی در زندگی روزمره خود به سرچ و جستجو در گوگل و اینترنت می پردازند و حضور نداشتن نام و نشان شما در این فضا، یعنی از دست دادن فرصت های کسب درآمد که واقعا به ضررتان خواهد بود!

هزینه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس – مستر AG

 

راه اندازی وب سایت (فروشگاهی و سایت شرکتی) حرفه ای با تیم” مستر ای جی”

مستر ای جی

سال ها تجربه و انجام صدها پروژه موفق و درخشان، نقطه اعتمادی بی نظیر در حوزه خدمات طراحی وب سایت، طراحی لوگو و برند، برنامه نویسی و… می باشد که “مستر ای جی” را به یار همیشگی شما برای متحول کردن کسب و کارتان تبدیل کرده است.

حتما از دیدن نمونه کارهای “مستر ای جی” در زمینه طراحی وب سایت، برنامه نویسی و همچنین طراحی گرافیک، لوگو، عکاسی و… شگفت زده خواهید شد.

شماره تماس:  ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴ 

واتس‌اپ:  ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *