لوگو پزشکی و لوگو برای کلینیک زیبایی

یکی از شغل هایی که این روزها به شدت به برندسازی نیاز دارد، پزشکی و کلینیک زیبایی است. طراحی لوگو پزشکی و لوگو برای کلینیک زیبایی، گرچه به صورت کاملا کلیشه ای انجام می شود و (یا حتی از نمونه های آماده لوگو پزشکی برای آن استفاده می شود) اما اهمیت دادن به این موضوع می تواند نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد.

با ما در “مستر ای جی” – یکی از برترین تیم های طراحی و توسعه سایت در انواع کدنویسی و وردپرس، طراحی گرافیک و طراحی لوگو، برندسازی و… – همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات طراحی لوگو پزشکی و طراحی لوگو برای کلینیک زیبایی و تاثیرات آن در این نوع کسب کارها، بیشتر آشنا کنیم:

 

چرا طراحی لوگو پزشکی و طراحی لوگو برای کلینیک زیبایی مهم است؟

طراحی لوگو پزشکی

اگر بخواهیم جواب این سوال را بدهیم، باید بگوییم که در اصل: طراحی لوگو برای تمام مشاغل مهم است.

اما درباره مشاغل پزشکی و مخصوصا در حوزه زیبایی، این نیاز بیشتر است، زیرا رقابت در آن بیشتر است. بنابراین اگر سعی نکنید که خود را به یک برند تبدیل کنید، قطعا از بازار رقابت دیگر همکارها باز می مانید.

اگر می خواهید در زمینه کاری خود قوی شوید و آن را گسترش دهید تا به یک حاشیه امن از نظر داشتن مشتریان وفادار و درآمد مورد قبول برسید، باید برندسازی کنید. برندسازی باعث می شود کسب و کار شما (هر چه که باشد) از میان رقبایتان متمایز شود. پایه و بنیادی قوی و قدرتمند در آن ساخته شود و بعد از مدت زمان کوتاهی، به یک درخت تنومند و ریشه دار تبدیل گردد.

یکی از ضروری ترین کارها برای برندسازی، طراحی لوگو است. لوگو به منزله صورت و چهره برند شما و کسب و کارتان است و جالب است بدانید که حتی مشاغلی که قصد برندسازی ندارند و یا اصلا قابلیت تبدیل شدن به برند را ندارند هم اقدام به طراحی لوگو می کنند. زیرا لوگو می تواند باعث شناسایی سریع تر و بهتر آنها شود و مسیر آشنایی مردم با کسب و کارها را کوتاه تر می کند.

مزایای طراحی لوگو پزشکی و طراحی لوگو برای کلینیک زیبایی

  • طراحی لوگو باعث شناخته شدن شما در میان پزشکان دیگر و کلینیک های زیبایی متعددی که در سطح شهر وجود دارد، می شود.
  • طراحی لوگو پزشکی و لوگو برای کلینیک زیبایی، باعث ایجاد اعتبار در شما می شود و اعتماد بیشتر بیماران و مراجعه کنندگان را برمی انگیزد.
  • طراحی لوگو اختصاصی، بهترین نماد برای چاپ بر روی کارت ویزیت و بروشورها، لباس فرم کارکنان، تابلوی کلینیک و درمانگاه، استفاده در سایت های معرفی مراکز درمانی و زیبایی، پیج سازی اینستاگرام و… است (در واقع یک ابزار بازاریابی قوی و فوق العاده است).
  • طراحی لوگو به صاحبان مشاغل و کسب و کارها، اعتماد به نفس و انگیزه مضاعفی می دهد. زیرا افراد در هر شغل و جایگاهی که هستند، نیاز دارند خود را برتر و پربازده بدانند و برندسازی و طراحی لوگو، دقیقا همان بازوی انگیزشی عالی در افراد مختلف است.

 

چند نکته برای خلق بهترین طراحی لوگو پزشکی و بهترین طراحی لوگو برای کلینیک زیبایی

لوگو برای کلینیک زیبایی

  1. از روانشناسی رنگ ها کمک بگیرید

در طراحی لوگو پزشکی و همچنین لوگو برای کلینیک زیبایی، حتما از روانشناسی رنگ ها کمک بگیرید. در واقع تاثیر رنگ ها روی افرادی که بیمار هستند و یا افرادی که نیاز به تغییراتی را در خود می بینند، بسیار بیشتر است. بنابراین رنگ هایی که در آنها احساس سلامتی، تندرستی، نشاط و حس رضایت بیشتری ایجاد می کند، بهترین انتخاب ها برای طراحی لوگو و تعیین پالت رنگی در لوگو و برند هستند.

  1. از کلیشه ها بپرهیزید

درست مانند نخ و سوزن برای مزون های لباس و خانه های مد و یا قیچی و شانه برای آرایشگاه ها، نمادهایی مانند گوشی پزشکی یا صلیب سرخ و … نیز برای لوگو پزشکی و لوگو برای کلینیک زیبایی کلیشه ای محسوب می شوند. در طراحی لوگو، خلاقیت ایجاد کنید. انواعی مانند لوگوتایپ و یا طراحی یک نماد ویژه و مخصوص؛ ایده های بهتری هستند.

  1. لوگو باید تطبیق پذیر باشد

مسلما در طی فعالیت های یک مرکز پزشکی و یا مراکز زیبایی، نیازهای تبلیغاتی زیادی ایجاد می شود که به صورت های مختلف از چاب بر روی کاغذ تا تبلیغات در ویدیوهای رسمی و آنلاین را شامل می شود. بنابراین باید لوگو کاملا تطبیق پذیر باشد و قابلیت استفاده در هر پلتفرمی را داشته باشد.

      ۴. لوگو باید ساده باشد

هر چقدر که لوگو ساده تر باشد، بهتر در خاطر افراد باقی می ماند و ارتباط قوی تری با مردم برقرار می کند. پس؛ از سفارش لوگوهای پیچیده و پر از جزئیات بپرهیزید. سادگی، به خصوص در بیماران و افرادی که نیاز به تغییرات زیبایی در خود حس می کنند، احساس خوشایندتری را ایجاد می کند و در عوض شلوغی، باعث به هم ریختگی ذهن آنها می شود (ارتباط خوبی با شما برقرار نمی کنند).

یک نکته:

منظور از سادگی این نیست که طراحی به صورت یک خط ساده باشد. بلکه سادگی در عین خلاقیت است. گاهی اوقات یک حرف الفبایی ساده می تواند یک دنیا خلاقیت و زیبایی داشه باشد، پس این به مهارت، تجربه و هنر طراح لوگو بستگی دارد که چقدر حرفه ای عمل کند.

 

چگونه بهترین طراح لوگو را پیدا کنیم؟

مستر ای جیمسلما پیدا کردن یک طراح لوگو حرفه ای و هنرمند، کار سختی است. اما خب مهمترین و تنها کاری که باید انجام بدهید نیز همین است، پس باید خیلی خوب از پس آن برآیید. توجه به نمونه کارهای طراح لوگو و سابقه کاری او، باعث می شود بهترین تصمیم را بگیرید. ضمن اینکه معمولا طراحان حرفه ای و متعهد در زمان مشاوره، بهترین راهنمایی را به شما خواهند کرد و باعث می شوند بهترین نتیجه را بگیرید.

“مستر ای جی” – بهترین طراح لوگو و برندسازی

یک طراح لوگوی خوب و حرفه ای باید از خود شما دغدغه مندتر باشد و اشتیاق بیشتری نسبت به موفقیت برند شما داشته باشد. بنابراین پیدا کردن چنین طراحی نیاز به تحقیق کامل با چشمانی باز دارد. یادتان باشد که ما خودمان در “مستر ای جی” چنین توصیه ای را به شما گوشزد کردیم. این یعنی اینکه خودمان به معنای واقعی بدان عمل می کنیم و تمام هدف ما در کار، کسب بهترین نتیجه و بازدهی است.

طراحی لوگو توسط “مستر ای جی”، تنها یک شغل نیست بلکه فرصتی برای خلاقیت و ایجاد یک اثر ماندگار است که در طول این سال ها، نمایشی فوق العاده برای برندها و کسب و کارهای گوناگون را به عهده داشته است. “مستر ای جی” سابقه ای بلند مدت در زمینه طراحی وب سایت و نیز طراحی لوگو دارد که همگی در همکاری با پروژه های بزرگ و موفق بوده است. نمونه های طراحی لوگوی تیم مستر ای جی برای کارفرمایان این مجموعه، بهترین و به یادماندنی ترین طرح ها بوده که در طول سالیان؛ در موفقیت برند و پیشبرد اهداف کسب و کار آنها سهیم بوده است.

مسیرهای ارتباطی شما با “مستر ای جی”

شماره تماس:  ۰۹۰۳۴۵۰۱۲۵۴ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *