طراحی لوگو پاکسازی پوست

مراقبت های پوستی و اسکین کر به یکی از شغل های پردرآمد در کشور ما تبدیل شده است و طراحی لوگو پاکسازی پوست و مراقبت های زیبایی، کمک زیادی به موفقیت یک مرکز زیبایی تخصصی می نماید. اگر در فکر بزرگ کردن اسم و رسم شغل خود هستید و می خواهید مرکز مراقبتی خود را گسترش دهید و درآمد بیشتری از آن ایجاد کنید، یکی از ابزارهای آن، طراحی لوگو است. حتما برایتان سوال پیش آمده که چگونه طراحی لوگو پوست و مراقبت های پوستی می تواند در افزایش درآمد شما تاثیر داشته باشد؟ در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

با ما در “مستر ای جی”  یکی از برترین تیم های ارائه دهنده خدمات برنامه نویسی، طراحی سایت با وردپرس، طراحی گرافیک، طراحی انواع لوگو، امور برندینگ و تبلیغات دیجیتالی و…  همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات طراحی لوگو پوست و خدمات مراقبت زیبایی پوست آشنا سازیم:

 

حرفه ای ها به طراحی لوگو اسکین کر و طراحی لوگو پاکسازی پوست اهمیت می دهند…

هر کسی که می خواهد محصولات و مراقبت های پوستی انجام دهد، به مرکزی که به آن مراجعه می نماید، توجه زیادی می کند تا مبادا دچار مشکلات و عوارض جانبی پوستی شود، زیرا مراقبت های پوستی و انجام یک سری روش ها روی عضو مهمی مانند صورت، حساسیت زیادی دارد. حرفه ای بودن و داشتن تخصص در امور زیبایی و اسکین کر (Skin Care) یک طرف ماجراست و زیبایی و حرفه ای بودن سالن و مرکز مراقبت هایی زیبایی هم یک طرف دیگر آن است.

واقعیت این است که امروز مردم در تمام جزئیات زندگی روزمره خود به تخصصی بودن آنها توجه می کنند. یک مرکز زیبایی با داشتن طراحی لوگو اسکین کر حرفه ای، بسیار تخصصی تر از یک مرکز زیبایی بدون لوگو به نظر می رسد. حتی اگر سطح تخصصی بودن آنها در واقعیت با یکدیگر یکسان باشد و یا حتی اولی از دومی پایین تر هم باشد. این روزها، هیچ شغلی را پیدا نمی کنید که به داشتن لوگوی حرفه ای احتیاج نداشته باشد.

اما بیایید مختصر و خلاصه بگوییم که طراحی لوگو پاکسازی پوست و طراحی لوگو مراقبت از پوست چه مزایایی دارد؟

  • لوگو باعث حرفه ای تر به نظر رسیدن شغل و کسب و کار شما می شود.
  • مرکز زیبایی شما برای معرفی و تبلیغات خود به یک چهره و آرم زیبا و تاثیرگذار نیاز دارد.
  • از این لوگو می توانید در اینستاگرام، تابلوی مرکز مراقبتی و تمام جزئیات داخل مطب زیبایی خود استفاده کنید.
  • آمارها نشان داده که مردم به مشاغلی که لوگو دارند و اصول برندسازی را رعایت می کنند، اعتماد بیشتری دارند و برای دریافت خدمات، بیشتر به آنها مراجعه می کنند که همین موضوع باعث افزایش مشتری و در نتیجه افزایش درآمد کسب و کارها می شود.
  • لوگوها با طراحی خلاقانه و زیبای خود می توانند توجه افراد مختلف را به خود جلب کنند.
  • لوگوها دارای رنگ هستند و رنگ ها همیشه تاثیر ذهنی مثبتی در ایجاد ترغیب در افراد بر می انگیزند.

 

مهمترین اصول طراحی لوگو پاکسازی پوست

طرح لوگو و سبک آن

به طور کلی، سه سبک اصلی برای طراحی لوگو مراقبت پوست وجود دارد که می توانید یکی از آنها را برگزینید:

  • لوگوتایپ – لوگو نوشتاری

لوگوتایپ لوگو مراقبت پوستی

لوگو تصویری طراحی لوگو اسکین کر

  • لوگو ترکیبی – نوشتار + اشکال

لوگو ترکیبیما دسته سوم را پیشنهاد می دهیم. در واقع شما هر دو نوع نوشتار و تصویر را با یکدیگر خواهید داشت که می توانید در پلتفرم های مختلف از آن بهره ببرید. هر چه لوگوی شما حرفه ای تر باشد، مزایا و تاثیر بیشتری خواهد داشت.

سادگی و در عین حال تاثیرگذاری

طرح اصلی لوگوی پوست و زیبایی می تواند یک نماد از شغل شما و یا یک نماد ویژه که شما آن را پشتوانه زندگی و انگیزه خود می دانید باشد. به طور مثال، در طراحی لوگو پاکسازی پوست و طراحی لوگو اسکین کر، استفاده از تصویر یک زن یا نیمه صورت او به همراه گل و… ، بسیار رایج است؛ البته این مورد باید بسیار حرفه ای باشد تا کلیشه ای نباشد و به راحتی بتوان آن را از دیگر لوگوها با این نوع طرح، تشخیص و تمایز داد. پیشنهاد ما انتخاب یک طرح متفاوت است که خودتان می توانید به طراح لوگو پیشنهاد دهید.

این روزها، ترند طراحی لوگو برای کسب و کارهای مختلف به سمت مینیمال شدن و سادگی کامل رفته است. پس از طرح های شلوغ و پر از جزئیات خودداری کنید.

رنگ طراحی لوگو پاکسازی پوست

رنگ لوگو

همان طور که گفتیم، رنگ ها تاثیر زیادی در تاثیرگذاری بیشتر لوگو دارند. بسیاری از لوگوهایی که برای طراحی لوگو اسکین کر می بینید، ترجیح داده اند از رنگ های لاکچری مانند طلایی، نقره و مشکی استفاده کنند، که خب کاملا سلیقه ای است. اما می توان از رنگ های تکمیل کننده هم در کنار آن بهره برد.

طراحی لوگو پاکسازی پوست و مراقبت زیبایی باید رنگی داشته باشد که بر اساس روانشناسی رنگ ها، احساس زیبا بودن، اعتماد کردن، اعتماد به نفس، آرامش و مثبت اندیشی را القا کند، مانند رنگ های:

  • آبی
  • سبز
  • سفید
  • بنفش
  • صورتی

پیشنهاد ما برای طراحی لوگو پاکسازی پوست زنانه، رنگ های سفید و صورتی و برای طراحی لوگو پاکسازی پوست مردانه، رنگ های آبی، سبز و سفید است. سفید می تواند رنگ پس زمینه ای باشد که احساس پاکی و لطافت خاصی را در لوگو مراقبت پوستی ایجاد می کند.

 

انتخاب طراح لوگو حرفه ای برای لوگو مراقبت زیبایی و پاکسازی پوست

مستر ای جی

اگر به دنبال یک طراح برتر و حرفه ای برای طراحی لوگو پاکسازی پوست هستید، باید بگوییم که این انتخاب هرچند که سخت است اما اگر به درستی انجامش دهید، از نتیجه آن بیش از چیزی که انتظار دارید، راضی خواهید بود. یک طراح حرفه ای می تواند بهترین و خلاقانه ترین ایده ها را ارائه دهد تا لوگوی شما کاملا زیبا، تاثیرگذار و متفاوت باشد و تا سال ها برایتان کاربرد دشته باشد.

مستر ای جی – بهترین تیم طراحی لوگو

یک طراح لوگوی خوب و حرفه ای باید از خود شما دغدغه مندتر باشد و اشتیاق بیشتری نسبت به موفقیت برند شما داشته باشد. بنابراین پیدا کردن چنین طراحی نیاز به تحقیق کامل با چشمانی باز دارد. یادتان باشد که ما خودمان در “مستر ای جی” چنین چیزی را به شما گوشزد کردیم. این یعنی اینکه تمام هدف ما در کار، کسب بهترین نتیجه و بازدهی است. سوابق و خدمات ما در زمینه های مختلف طراحی و دیزاین لوگوی حرفه ای، طراحی سایت و… گویای همه چیز است.

“مستر ای جی” سابقه ای بلند مدت در زمینه طراحی وب سایت و طراحی لوگو دارد که همگی در همکاری با پروژه های بزرگ و موفق بوده است. نمونه های طراحی لوگوی تیم مستر ای جی برای کارفرمایان این مجموعه، بهترین و به یادماندنی ترین طرح ها بوده که در طول سالیان؛ در موفقیت برند و پیشبرد اهداف کسب و کار آنها سهیم بوده است.

اطلاعات تماس و مشاوره رایگان با “مستر ای جی”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *